נמל אשדוד: עמדה חדשה של מת"ל בחניון חוץ עבור ציבור הנהגים

מחברת נמל אשדוד נמסר כי במקרה של תקלה במסרים או בעיות האחרות אשר מונעות את כניסת הנהג לנמל, הנהג מופנה לעמדת מת"ל ומקבל שירות ישיר ומהיר מהעובד מהעמדה


00:00 ,26.08.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת נמל אשדוד נמסר כי במקרה של תקלה במסרים או בעיות האחרות אשר מונעות את כניסת הנהג לנמל, הנהג מופנה לעמדת מת"ל ומקבל שירות ישיר ומהיר מהעובד מהעמדה
 
‏בהמשך לצעדים שנוקטת חברת נמל אשדוד לשיפור השירות ללקוחותיה, ביניהם ציבור הנהגים בנמל, נפתחה עמדה חדשה של מת"ל (מרכז תמיכת לקוחות) בחניון חוץ. עמדה זו מסייעת לציבור הנהגים המגיעים לנמל אשדוד.

במקרה של תקלה במסרים או בעיות האחרות אשר מונעות את כניסת הנהג לנמל, הנהג מופנה לעמדת מת"ל ומקבל שירות ישיר ומהיר מהעובד שנמצא בעמדה זו. עמדה זו מאוישת במשמרת א', בימים א'-ה'.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "אנו פועלים באופן מתמשך ובכל האמצעים על מנת לשפר את השירות לכל הממשקים העובדים עם הנמל. עמדה זו מספקת שירות בלתי אמצעי ומהיר לנהג המשאית ועל ידי כך חוסך בזמני המתנה של הנהגים בחניון הנמל".