נמל אשדוד: סגן יו"ר צים ומנהל התפעול של מארסק ישראל הרצו על הספנות העולמית

חברת נמל אשדוד ערכה ביום רביעי האחרון יום עיון בנושא ספנות, שעסק בעולם הספנות הבינלאומי המודרני מהיבטי תפעול ומסחר. ביום זה השתתפו צוות ההנהלה והעובדים הבכירים של חברת נמל אשדוד


00:00 ,05.12.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ערכה ביום רביעי האחרון יום עיון בנושא ספנות, שעסק בעולם הספנות הבינלאומי המודרני מהיבטי תפעול ומסחר. ביום זה השתתפו צוות ההנהלה והעובדים הבכירים של חברת נמל אשדוד. יום העיון הוא חלק מתוכנית כוללת, שתכשיר את  העובדים הבכירים של נמל אשדוד, לעולם העסקי של חברות הספנות וצרכיהן.
 
במסגרת יום העיון אירחה חברת נמל אשדוד את מר דוד רוזן מנהל התפעול של מארסק ישראל, שערך סקירה בנושא ספנות עולמית ופירט את המיזוגים האחרונים שבהם לקחה חלק מרכזי גם חברת Maersk, ואת ד"ר יורם זבה סגן יו"ר דירקטוריון "צים", שערך סקירה בנושא ספנות, חברת "צים" ותחרות בין חברות ספנות גלובליות.
 
איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, הודתה לשנים ואמרה: "היה לנו את הכבוד לארח שני מומחים גדולים. יש לנו אופק חדש וסקירותיהם העניקו לנו ראיות חדשות שיאפשרו לנו להיות שירותיים וטובים יותר.  ידע הוא כוח. ידע הוא קידמה. אנו מתמודדים בעולם תחרותי ולכן אנו חייבים לדעת, להבין, להשתנות ולהשתפר".