נמל אשדוד נבחר לשמש כנמל הבית לקידוח הנפט של חברת ישראמקו

נמל אשדוד נבחר לשמש כנמל הבית לקידוח הנפט ונערך בהתאם, ע"י הכנת סדרי עבודה תקינים ומאושרים מראש, שנלמדו והופקו כלקחים מהעבודה המוצלחת מול אסדת הפקת הגז של ים-תטיס, הנמצאת דרומה מאשדוד, ציין מר יגאל בן זיקרי דובר הנמל


00:00 ,27.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת ישראמקו עומדת בימים אלו לסיים את בניית אסדת הקידוח לקידוחי נפט, מול חופי אשקלון, מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל, ובכך תחל פעולת הקידוח.

נמל אשדוד נבחר לשמש כנמל הבית לקידוח הנפט ונערך בהתאם, ע"י הכנת סדרי עבודה תקינים ומאושרים מראש, שנלמדו והופקו כלקחים מהעבודה המוצלחת מול אסדת הפקת הגז של ים-תטיס, הנמצאת דרומה מאשדוד, ציין מר יגאל בן זיקרי דובר הנמל.

הכנסת הציוד של חברת ישראמקו לנמל תתבצע בימים הקרובים, והקשר עם אסדת הקידוח יכלולנמל אשדוד נבחר לשמש כנמל הבית לקידוח הנפט של חברת ישראמקו סבב של ספינות שתעבורנה באופן שוטף בין האסדה והנמל, לצורך העברת מטענים מ/אל האסדה. מדובר בציוד המתאפיין במשקל כבד ובנפחים גדולים במיוחד, הכוללים ציוד לתיקון, ציוד מתכלה, אנשי צוות, אספקה, קבלים ישראלים עם ציוד ישראלי וקבלנים זרים עם ציוד מחו"ל, ציודים שיגיעו ממסוף ניצנה וכד'.

מר יגאל בן זיקרי, דובר נמל אשדוד אומר : " מהלך זה הוא חלק ממהלכי השיווק האגרסיביים של מנהל הנמל, מר שאול רותם, להבאת כל לקוח לנמל, והטייה של כל מנגנון בירוקרטי שיכול להפריע לפעולה תקינה ".