נמל אשדוד: מתכונת מיוחדת לקראת פעילות השיא בתקופת החגים ושינוע חומ"ס

חברת נמל אשדוד תפתח מוקד שירות טלפוני ללקוחות ותבקש אישור מהתמ"ת לתגבור של 10 משמרות נוספות לעובד. בכוונת החברה לגייס עד סוף השנה 50 עובדים נוספים


00:00 ,05.09.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד תפתח מוקד שירות טלפוני ללקוחות ותבקש אישור מהתמ"ת לתגבור של 10 משמרות נוספות לעובד. בכוונת החברה לגייס עד סוף השנה 50 עובדים נוספים
 
חברת נמל אשדוד נערכת בימים אלה במתכונת מיוחדת, על מנת לתת מענה לפעילות השיא הצפויה בתקופת החגים. בנוסף לכך, צפוי להיווצר עומס נוסף עקב שינוע חומרים מסוכנים, שיתקיים עד לתאריך 19 בספטמבר.
 
כאמור, חברת נמל אשדוד נערכת במתכונת מיוחדת על מנת להקל את עומס העבודה ולייעל את העבודה. החברה תפתח  מוקד שירות טלפוני ללקוחות הנמל במתכונת מתוגברת, החל מיום ראשון הקרוב, 9 בספטמבר. מוקד זה ייתן מענה 24 שעות ביממה, למעט בשבתות ובחגים. קווי הטלפון של המוקד 8517220/1/2/7 באזור קידומת 08.
 
במקביל לכך, חברת נמל אשדוד הודיעה על כוונתה לפנות למשרד התמ"ת על מנת לקבל אישור מיוחד לתוספת של 10 משמרות לעובד במהלך תקופה זו. מהלך זה מצטרף למהלך התגבור הכולל של חברת הנמל בגיוס כוח אדם שייתן מענה לגידול בפעילות, במסגרתו תגייס החברה עוד השנה 50 עובדים נוספים.    
 
על הגידול בהיקפי הפעילות ניתן ללמוד מהנתונים של חודש יולי השנה, שמצביעים על גידול של 16.4% בתנועת המכולות, בהשוואה לחודש יולי 2006, זאת על אף שחודש זה בשנה שעברה היה אף הוא חודש שיא מאחר שנמל אשדוד שימש כנמל היחיד הפעיל בתקופת המלחמה. בין החודשים ינואר-ליולי 2007 נרשם גידול של 20.8% בתנועת המכולות, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "חברת נמל אשדוד פועלת בכל האמצעים שעומדים לרשותה במטרה לייעל את השירות ולקדם את רכש הציוד החסר בנמל. גם בימי פעילות שיא השירות ללקוח הוא יעד ראשון במעלה עבורנו ולפיכך ריכזנו מאמצים בתגבור כוח האדם, כמות הצוותים ושעות הפעילות".
 
בין הסיבות לגידול הצפוי בהיקף הפעילות ניתן למנות את הגידול הצפוי בתחום היבוא, בעיקר בתקופה זו. כמו כן, בימים אלו אוניות רבות של גרעינים פוקדות את הנמל, הן בגלל שנת השמיטה והן בגלל הטיית אוניות מחיפה עקב שיפוץ של רציף.
 
בנוסף, בשל שינוע חומרים מסוכנים בנמל, יחולו שינויים בלו"ז פריקת וטעינת אוניות וכל האוניות העוגנות בטווח הבטיחות יועתקו ממקום עגינתן אל מחוץ לשובר הגלים, עד אשר יפחתו הטווחים הבטיחותיים ותתאפשר חזרתן לרציף. בכל יתר האוניות העוגנות בנמל תפסק העבודה והצוותים יידרשו להיות באזורים מוגנים. הודעה על כך הועברה באופן ישיר לכלל הלקוחות והמשתמשים בשירותי הנמל.