נמל אשדוד מקיים מכרז ל- 30 משרות של מנהלי עבודה

המכרז למשרות מנהלי עבודה בנמל אשדוד הסתיים ביום ו', כאשר 140 עובדים מתוך עובדי הנמל הגישו את מועמודתם למשרות של מנהלי עבודה בנמל אשדוד - מתוכם ייבחרו 30 עובדים


00:00 ,08.12.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מנמל אשדוד נמסר כי המכרז למשרות מנהלי עבודה בנמל אשדוד הסתיים ביום ו', כאשר 140 עובדים מתוך עובדי הנמל הגישו את מועמדותם למשרות של מנהלי עבודה בנמל אשדוד - מתוכם ייבחרו 30 עובדים.

עובדים אלה עמדו בתנאי הסף הנדרשים, כמו ידיעת השפה האנגלית, השכלה בסיסית של 12 שנות לימוד, ותק בעבודה של לפחות 9 שנים ומעלה, עד יתר שירות של 10 שנים לפחות.

לאחר בדיקת המועמדים כדי לוודא שהם עומדים בתנאי הסף, יעברו המתמודדים מבחן פסיכומטרי הבודק כיוונים של רמות התאמה וכישורים לתפקיד מנהל עבודה. אלו שעברו את המבחן הראשון יעברו מבחן פסיכומטרי נוסף שיהיה ספציפי לתפקיד בתחום המקצועי, כולל בדיקת הכישורים הנדרשים בשטח.

השלב הבא יהיה עמידה בפני ועדה בת 3 חברים שבה ישבו מנהל הנמל, מר שאול רותם, נציג התפעול שהוא המשנה למנהל הנמל, מר יוסי בסן, ומזכיר ועד. תפקידה של הועדה היא הכרות אישית של המועמדים כחלק מהליך הבחירה.

נמל אשדוד מקיים מכרז ל- 30 משרות של מנהלי עבודהמר יגאל בן זקרי (בתמונה), דובר נמל אשדוד, מציין: " אנו כנמל, תולים תקוות רבות במהלך של קבלת מנהלי עבודה חדשים, עם אנרגיות חדשות ועם מוטיבציה גבוהה בכדי להצעיד את נמל אשדוד לקראת תקופה חדשה. הנמל גאה במספר המועמדים הרב, שמעיד על הרצון של עובדי הנמל לתרום לקידומו, לקראת פתיחת העידן החדש של רציפי היובל".