נמל אשדוד: מסר אלקטרוני על סטטוס עבודה של האוניות ברציפי הנמל

כחלק ממדיניותו של מנהל נמל אשדוד, מר שאול רותם, לשיפור מערך המידע אותו מספק הנמל ללקוחותיו, החל נמל אשדוד בחצי שנה האחרונה להפיץ לכל סוכני האניה מסר אלקטרוני על סטטוס העבודה של האניות ברציפי הנמל


00:00 ,17.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בנמל אשדוד החלו לפני חצי שנה בהפעלת מסר אלקטרוני המפרט סטטוס עבודה של האוניות ברציפי הנמל

כחלק ממדיניותו של מנהל נמל אשדוד, מר שאול רותם, לשיפור מערך המידע אותו מספק הנמל ללקוחותיו, החל נמל אשדוד בחצי שנה האחרונה להפיץ לכל סוכני האניה מסר אלקטרוני על סטטוס העבודה של האניות ברציפי הנמל.

המסר כולל טבלת פעילות תפעולית הכוללת את שם האניה, הרציף בה היא עוגנת, מספר ה"ידים" המוקצות לעבודה עליה, סוג המטען אותו היא נושאת והמשמרת שבה תתבצע הפריקה והטעינה. בנוסף, הדוח כולל טבלאות מידע אודות קשירות, עיתוקים וההפלגות הצפויות במשמרות הקרובות וכן תרשים של רציפי הנמל עם האניות העוגנות בו באותה המשמרת.

דובר הנמל ציין כי השרות הוא המתקדם מסוגו בנמלי הארץ. לדבריו, התוכנה מעדכנת מצב האוניות ברציפים במהלך היום, כשהחומר מעובד ומשדרג את תאור המצב המוצג באתר האינטרנט הרשותי.

התוצרים המופקים הם פרי עבודת יחידת התיכנון וכוללת מפות ותוכנית העבודה של האוניות.

המשנה למנהל נמל אשדוד, מר יוסי בסן ומר דוד (דדה) בן אודיס מהנהלת התיפעול ביחד עם ראש יחידת המיחשוב, מר איציק שבתאי, שוקדים בימים אלו על המשך פיתוח ושידרוג התוכנה בכדי שתותאם באופן מירבי לדרישות הלקוח.