נמל אשדוד: ממשיכים להשקיע בעובדים

חברת נמל אשדוד מחזקת את מרכז ההדרכה האמון על בניית ימי עיון, הדרכות והכשרות לעובדים ומעבירה 12 קורסים תפעוליים לעובדים


00:00 ,28.06.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד מחזקת את מרכז ההדרכה האמון על בניית ימי עיון, הדרכות והכשרות לעובדים ומעבירה 12 קורסים תפעוליים לעובדים
 
מחברת נמל אשדוד נמסר כי היא ממשיכה להשקיע בעובדים ומחזקת את מרכז ההדרכה. גם השנה נבנתה תוכנית הדרכה אשר נגזרת מיעדיה האסטרטגיים של החברה, ובמסגרתה מתקיימים ימי עיון המתמקדים באופן מניעת הנזקים לציוד ולמטען, הרצאות בנושא החזון והיעדים של חברת הנמל, וכן סיורים למפעלי לקוחות.
 
ייעודו של מדור הדרכה בנמל הוא מתן מענה לפערי ידע, מיומנויות ותפיסות תפקיד של עובדים ומנהלים בתחומים מקצועיים, ניהוליים ואסטרטגיים. הפעילות השוטפת במדור כוללת מאות שעות של הכשרות והעשרות תפעוליות ומנהליות, הדרכות רענון לעובדי התפעול ולמפעילי מנוף גשר בשיטת on job training. מעבר להכשרות הפנים ארגוניות, מדור הדרכה מטפל גם בהפניית עובדים לקורסים וימי עיון חיצוניים בארץ ובחו"ל, וכן ואחראי לנושא השתתפות בשכר הלימוד לעובדים הלומדים במסגרות אקדמאיות. 
 
במרכז ההדרכה המתקדם מועברים 12 קורסים תפעוליים, ביניהם, הדרכת בטיחות, איכות סביבה ובטיחות אש. לאחרונה קיבלה חברת נמל אשדוד אישור להסמכת מפעילי מלגזות על ידי משרד התחבורה, וכן הוכרה כרשות הסמכה למפעילי שער ואתתים על ידי משרד התמ"ת.
 
מרכז ההדרכה נתמך על ידי מערכות ממוחשבות מתקדמות המאפשרות ניהול מידע ידע מקצועי ויעיל, תוך קישור ישיר לבסיסי הנתונים של משאבי אנוש ושל חטיבת הכספים והרכש.  צוות המרכז, המונה את ראש מדור ההדרכה, מדריך ראשי, רכזת הדרכה ומתאמת קורסים ומדריכים תפעוליים, ומלווה על ידי סמנכ"ל משאבי אנוש ורמ"ח משאבי אנוש. צוות זה הוא אשר אמון על התקדמות תחום ההדרכה בנמל, על הרמה הגבוהה של התכנים ועל ההכרה החיצונית במקצועיותו. 
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "מרכז ההדרכה מהווה את לב הארגון וקריטי לצורך ההשקעה בעובדים. רק מרכז הדרכה מיומן ומקצועי יכול להצעיד את העובדים לעבר היעדים שהחברה הציבה לעצמה. השקעה בעובדים, כמוה כהשקעה בחברה ובשירות שהיא נותנת ללקוחותיה, והיא מכרעת לצורך המשך שגשוגו של הנמל".