נמל אשדוד מדווח על שיא יומי בטעינת מכולות
שאול רותם, מנהל נמל אשדוד, מציין כי מדובר בכמות מאד מרשימה של כ- 2000 מכולות שהוטענו לאורך 24 שעות, כאשר הכמות היומית הממוצעת עומדת על כ- 1000 מכולות. "יש לנמל אשדוד יכולות תפעוליות בלתי רגילות כאשר ביממה אחת שברנו שיאים תפעוליים הן הטיפול במכולות והן בטי
00:00 ,01.01.2004
ב- 24 שעות הוטענו כ- 2000 מכולות ונפרקו למעלה מ- 700
בהמשך לידיעה שפירסמנו השבוע על שיא בתפוקות במתקן התפזורת של נמל אשדוד, מדווח הנמל על שיא יומי בטעינתם של כ- 2000 מכולות, כשמתוכן 50 ריקות, ב- 24 שעות (לאורך 3 משמרות), כשבמקביל נפרקו למעלה מ- 700 מכולות מלאות וריקות. השיא היומי נקבע החל מיום רביעי שעבר ועד לבוקרו של יום חמישי, כאשר בנמל הצטברה כמות מאד גדולה של מכולות כתוצאה משביתת המובילים.
שאול רותם, מנהל נמל אשדוד, מציין כי מדובר בכמות מאד מרשימה של כ- 2000 מכולות שהוטענו לאורך 24 שעות, כאשר הכמות היומית הממוצעת עומדת על כ- 1000 מכולות. "יש לנמל אשדוד יכולות תפעוליות בלתי רגילות כאשר ביממה אחת שברנו שיאים תפעוליים הן הטיפול במכולות והן בטיפול במטעני תפזורת".
דובר הנמל מציין כי הנמל ערוך ברמה תפעולית לעבודה רצופה 24 שעות ביממה, והשיא התפעולי שניקבע רק מוכיח זאת. לדבריו, סיומה של שביתת המובילים גרמה לכך שאלפי משאיות ורכבות מטען הגיעו סביב השעון לנמל, המסופים הערפיים המשיכו לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות ומפעלים רבים הוסיפו משמרות על מנת להספיק ולשחרר את הסחורות אל הנמל. זה גרם לכך שהמכולות "זרמו" אל הנמל ועובדי הנמל נאלצו להתמודד בהצלחה עם הכמות ה"לא שגרתית" של המכולות שנכנסו לטעינה.
בהמשך לידיעה שפירסמנו השבוע על שיא בתפוקות במתקן התפזורת של נמל אשדוד, מדווח הנמל על שיא יומי בטעינתם של כ- 2000 מכולות, כשמתוכן 50 ריקות, ב- 24 שעות (לאורך 3 משמרות), כשבמקביל נפרקו למעלה מ- 700 מכולות מלאות וריקות. השיא היומי נקבע החל מיום רביעי שעבר ועד לבוקרו של יום חמישי, כאשר בנמל הצטברה כמות מאד גדולה של מכולות כתוצאה משביתת המובילים.
שאול רותם, מנהל נמל אשדוד, מציין כי מדובר בכמות מאד מרשימה של כ- 2000 מכולות שהוטענו לאורך 24 שעות, כאשר הכמות היומית הממוצעת עומדת על כ- 1000 מכולות. "יש לנמל אשדוד יכולות תפעוליות בלתי רגילות כאשר ביממה אחת שברנו שיאים תפעוליים הן הטיפול במכולות והן בטיפול במטעני תפזורת".
דובר הנמל מציין כי הנמל ערוך ברמה תפעולית לעבודה רצופה 24 שעות ביממה, והשיא התפעולי שניקבע רק מוכיח זאת. לדבריו, סיומה של שביתת המובילים גרמה לכך שאלפי משאיות ורכבות מטען הגיעו סביב השעון לנמל, המסופים הערפיים המשיכו לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות ומפעלים רבים הוסיפו משמרות על מנת להספיק ולשחרר את הסחורות אל הנמל. זה גרם לכך שהמכולות "זרמו" אל הנמל ועובדי הנמל נאלצו להתמודד בהצלחה עם הכמות ה"לא שגרתית" של המכולות שנכנסו לטעינה.
עשוי לעניין אותך
גל תורן נתמנה למנכ"ל חברת לוסי בורכרד ספנות
גורמי תיירות בשטחים פנו ל"מנו ספנות" בבקשה: לפעול להבאת תיירים וצליינים בדרך הים לישראל
איתן בן דוד נבחר למזכ"ל תנועת המושבים
מכון היצוא: בשנת 2004 צפוי גידול של כ- 30% ביצוא המזון לצפון אמריקה
התאחדות התעשיינים: לאחר שנתיים של ירידות - מסתמנת התאוששות בתעשיית הייטק
9,000 צעירים יהודים יגיעו לארץ במהלך חודשי דצמבר-פברואר במטוסי אל על, במסגרת פרויקט "תגלית"