נמל אשדוד יציג בפני EMTA: קיצור של כ-50% בממוצע בזמני ההמתנה בינואר-אפריל

חברת נמל אשדוד מדווחת על קיצור של כ-50% בממוצע בזמני ההמתנה בחודשים ינואר-אפריל 2006 בהשוואה לחודשים אלו אשתקד. סגיס: "נציג ל-EMTA מגמות שיפור מתמשכות על מנת להביא לביטול מחודש של היטל הצפיפות"


00:00 ,11.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד מדווחת על קיצור של כ-50% בממוצע בזמני ההמתנה בחודשים ינואר-אפריל 2006 בהשוואה לחודשים אלו אשתקד. סגיס: "נציג ל-EMTA מגמות שיפור מתמשכות על מנת להביא לביטול מחודש של היטל הצפיפות"
 
חברת נמל אשדוד מדווחת על קיצור של כ-50% בממוצע בזמני ההמתנה בחודשים ינואר-אפריל 2006 בהשוואה לחודשים אלו אשתקד. חברת הנמל פועלת לביטול מחודש של היטל הצפיפות עם תום שלושת החודשים בהם החליטה EMTA להטיל בשנית את היטל הצפיפות. במסגרת זו מתכוונת חברת הנמל להציג בפני EMTA מגמות שיפור משמעותיות ומתמשכות בזמני ההמתנה מאז שנת 2005. ‏ 
 
עפ"י נתוני הנמל, זמני השהייה של אוניות בנמל קוצרו בתקופה זו בכ-8% בממוצע לעומת אותה התקופה בשנת 2005. ממוצע זמני השהייה בחודשים ינואר עד אפריל 2006 ירד בכ-10% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2004.
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד: "בעקבות החלטת EMTA להטיל שנית את היטל הצפיפות למשך 3 חודשים, אנו נפנה ל-EMTA ונציג בפניהם מגמת שיפור משמעותית ומתמשכת בזמני ההמתנה והשהייה בנמל, על מנת להוכיח כי אין כל הצדקה להטיל את היטל הצפיפות על נמל אשדוד.
 
"מגמת שיפור זו מוצגת למרות שבחודשים אלו חלו ימי חג, פורים ופסח וכן יום שבתון בבחירות. להערכתנו מגמת השיפור היתה גדולה יותר אלמלא החגים, כפי שהצגנו בחודשים הקודמים, כאשר בשנת 2005 הגענו לשיפור של 25% בממוצע, בקיצור זמני שהייה, בהשוואה לשנת 2004.
 
"כל החלטה על עצם הטלת היטל הצפיפות וביטולו צריכה להתקיים במגעים ישירים בין הנהלת הנמל, EMTA ואיגוד המשתמשים. הקריטריונים ‏על פיהם נקבעת ההחלטה צריכים להיות ברורים ובשקיפות מלאה, דבר שלא נעשה עד היום, בכדי שנוכל לפעול על פי קריטריונים אלו ולבקרם בתהליכי העבודה בנמל", הוסיף סגיס.