נמל אשדוד: הותקנו עמדות מידע

העמדות מאפשרות ללקוחות ועובדי הנמל לדלות נתונים אישיים וארגוניים, כדוגמת: תנועת האוניות, מטענים, מועדי פריקה ועוד


00:00 ,04.11.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

העמדות מאפשרות ללקוחות ועובדי הנמל לדלות נתונים אישיים וארגוניים, כדוגמת: תנועת האוניות, מטענים, מועדי פריקה ועוד
 
מחברת נמל אשדוד נמסר כי כחלק מהשדרוג הטכנולוגי שעובר הנמל בשנים האחרונות, הותקנו לאחרונה מספר עמדות מחשוב מתקדמות לנוחיות לקוחות הנמל והעובדים. מדובר בעמדות מחשוב הפרושות ברחבי הנמל ומאפשרות ללקוחות, סוכני מכס, בעלי אוניות זרות, והיבואנים לקבל מידע ונתונים, תוך כדי פריקה, אודות מצב המטענים, מיקום הסחורות ומידע מקצועי ושימושי נוסף.
 
העמדות מאפשרות ללקוחות הנמל ולעובדים לקבל בקלות נתונים אישיים וארגוניים, כדוגמת: תלושי שכר, מידע פנימי לעובד, זכויות העובדים ועוד.
 
על הפיתוח הטכנולוגי המתקדם עמלו יחדיו קבוצת "כדורי עיצוב בתעשייה" המתמחה במתן פתרונות עיצוב טכנולוגיים מתקדמים לתעשייה וחברת התוכנה "תבונה - מילניום", בשיתוף מחלקת המחשוב של הנמל.
 
מחברת נמל אשדוד נמסר כי הפרויקט הוא צעד נוסף להתייעלות הטכנולוגית שהנמל עובר בשנים האחרונות ויקל בצורה משמעותית על השירות שמקבלים לקוחות הנמל.
 
איציק לוי, מנהל תחום עמדות המידע בקבוצת כדורי: "מדובר בפיתוח שמקל בצורה משמעותית על חייהם של עובדי הנמל. מבדיקה מול לקוחות הנמל מצאנו כי עמדות המידע מסדירות בצורה משמעותית את תנועת המטענים אל תוך הנמל וממנו החוצה".