נמל אשדוד: אוורגרין מגדילה נפח פעילותה בנמל

החברה החלה להפעיל לאחרונה קו ישיר שבועי לישראל הפועל באמצעות שבע אוניות בנפח של עד 5,100 TEU. שוקי סגיס: בחירת אוורגרין מהווה חיזוק נוסף להכרה במשק הישראלי ובנמל אשדוד


00:00 ,29.10.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה החלה להפעיל לאחרונה קו ישיר שבועי לישראל הפועל באמצעות שבע אוניות בנפח של עד 5,100 TEU. שוקי סגיס: בחירת אוורגרין מהווה חיזוק נוסף להכרה במשק הישראלי ובנמל אשדוד
 
קו שירות חדש של חברת הספנות הטיוואנית Evergreen פקד לאחרונה את נמל אשדוד.
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, ציין כי "אנו שמחים על השירות החדש והנוסף של חברת Evergreen, הניתן ללקוחות חברת נמל אשדוד. בחירתה המתמשכת של חברת הספנות הרביעית בגודלה בעולם בחברת נמל אשדוד, מהווה חיזוק נוסף להכרה במשק הישראלי בכלל ובחברת נמל אשדוד בפרט".
 
סגיס הוסיף כי "שיתוף הפעולה נחתם לאחר תהליך בן מספר חודשים, במהלכו נפגשנו עם נציגי החברה בארץ, באיטליה ובטייוואן, והם הביעו את שביעות רצונם מהשיפורים שנערכו בנמל לאחרונה ומיכולות הנמל. השירות החדש של אוורגרין מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית חברת הנמל, שנועדה להרחיב את מעגל לקוחותיה".
 
יש לציין כי קו הסחר הישיר לישראל, ADR, המחליף את קו AEM, שהגיע עד כה לנמל חיפה, עובר במסלול שבועי מהמזרח הרחוק, ממשיך לים האדריאטי ומגיע לנמל אשדוד. הקו, הפועל באמצעות שבע אוניות פאנמקס, בנפח של 4,300 עד 5,100 TEU, יתווסף  לשירות הים תיכוני הקיים של החברה, קו IMS, הפוקד גם הוא את נמל אשדוד.
 
סבב הנמלים, הנכללים בשירות החדש: שנחאי, נינגבו, הונג קונג, יאנטיאן, טאנג'ונג פלפס, אשדוד, אלכסנדריה, טרנטו, טיראסט ורייקה.
 
לדברי אוהד ורד, מנכ"ל גרין שיפינג ישראל, "אנו מאמינים כי השירות החדש ישפר את הסחר בין ישראל למזרח הרחוק ולים האדריאטי והתיכון".