נמל אילת: אין צורך בנתבים לספינות הקזינו
בהמשך לפירסומים קודמים שלפיהם מר עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים, הורה למנהל נמל אילת להפסיק לאלתר את יציאתן וכניסתן של ספינות הקזינו מנמל אילת
00:00 ,18.11.2003
בהמשך לפירסומים קודמים שלפיהם מר עמוס רון, מנכ"ל רשות הנמלים, הורה למנהל נמל אילת להפסיק לאלתר את יציאתן וכניסתן של ספינות הקזינו מנמל אילת, עד לקבלת פטור מחובת ניתוב הספינות ע"י משרד התחבורה, פנה בימים האחרונים מר גדעון גולבר, מנהל נמל אילת, אל מנכ"ל רשות הנמלים ולשר התחבורה על מנת שינתן פטור מניתוב לספינות בסדר גודל כזה.
לצורך עבודת הניתוב מועסקים שני נתבים ע"י 5 ספינות הקזינו. ספינות הקזינו עושות סבב של 3-2 שעות, ופועלות מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל, מחמת האיסור לפעול עפ"י החוק בתוך שטח ישראל. כך שבכל 3 שעות נכנסת הספינה, ומחוייבת בנתב בכניסה וביציאה, וזה גורם כמובן לעיכובים מיותרים.
לצורך עבודת הניתוב מועסקים שני נתבים ע"י 5 ספינות הקזינו. ספינות הקזינו עושות סבב של 3-2 שעות, ופועלות מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל, מחמת האיסור לפעול עפ"י החוק בתוך שטח ישראל. כך שבכל 3 שעות נכנסת הספינה, ומחוייבת בנתב בכניסה וביציאה, וזה גורם כמובן לעיכובים מיותרים.
עשוי לעניין אותך
התמ"ת עורך "יום תעשייה" לחברי ועדת הכספים
עודד טירה: תקציב 2004 גבוה בהיקפו מתקציב 2002 ולמרות זאת קוצצו ממנו 34% בסעיפים מחוללי צמיחה
המכללה למנהל תקיים כנס שנתי בנושא "עושים עסקים – אירופה"
הסתיימה השביתה בנמלים ; ייאסר השימוש במספנות ישראל בשבועיים הקרובים
תופסק יציאתן וכניסתן של ספינות הקזינו מנמל אילת עד לקבלת פטור מחובת ניתוב
חברת Lloyd Trietino מגבירה פעילותה בישראל