נחנך טרמינל הנוסעים המחודש בנמל אשדוד בהשקעה של כ-10 מיליון שקל

נמל אשדוד קלט בשנת 2006 כ-42% מכלל פעילות אוניות הנוסעים בישראל כאשר ברבעון הראשון של 2007 תנועת הנוסעים באשדוד מהווה כ-50% מכלל הפעילות בישראל. איריס שטרק: אנו צופים כי ב-2007 יפקדו את אשדוד כ-200 אוניות נוסעים


00:00 ,30.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל אשדוד קלט בשנת 2006 כ-42% מכלל פעילות אוניות הנוסעים בישראל כאשר ברבעון הראשון של 2007 תנועת הנוסעים באשדוד מהווה כ-50% מכלל הפעילות בישראל. איריס שטרק: אנו צופים כי ב-2007 יפקדו את אשדוד כ-200 אוניות נוסעים
 
חברת נמל אשדוד חנכה אתמול (יום ג') את טרמינל הנוסעים המחודש בנמל. טקס ההשקה נערך במעמד שר התיירות, יצחק אהרונוביץ, חברת הכנסת סופה לנדבר, יו"ר חברת נמל אשדוד, איריס שטרק, מנכ"ל החברה, שוקי סגיס, שגרירים, לקוחות, חברי הנהלה ועובדי חברת נמל אשדוד.
 
לאור הגידול הרב בפעילות אוניות הנוסעים, חברת נמל אשדוד קיבלה החלטה להרחיב ולשפר מהותית את אולם הנוסעים, מהלך שהסתיים לאחרונה בהשקעה של כ-10 מיליון שקל כחלק מפיתוח והרחבת תחום אוניות הנוסעים בנמל אשדוד.
 
פעילות אוניות הנוסעים התחדשה בחודש אפריל 2005, לאחר הפסקה של למעלה מ-3 שנים בפעילות זו והפסקה של 6 שנים בפקידת  אוניות הקרוזים מחו"ל. מאז ועד היום פקדו את הנמל כ-160 אוניות נוסעים ועל סיפונן כ-170 אלף נוסעים. נמל אשדוד קלט בשנת 2006 כ-42% מכלל פעילות אוניות הנוסעים בישראל וכבר ברבעון הראשון לשנת 2007 פעילות הנוסעים בנמל אשדוד מהווה כ-50% מסך הפעילות בישראל.
 
יצחק אהרונוביץ', שר התיירות, אמר במהלך הטקס: "אני מברך את ההנהלה ועובדי חברת נמל אשדוד על פתיחתו של טרמינל הנוסעים בנמל אשדוד. חשיבותו של טרמינל הנוסעים לעיר אשדוד בפרט ולענף התיירות בישראל בכלל היא רבה. ביום ראשון האחרון אישרנו בממשלה את תקציב ההשקעה בנמלים, צעד חשוב זה עתיד להניב פירות בעתיד".
 
לדברי איריס שטרק, יו"ר חברת נמל אשדוד, "עם כניסתנו לתפקיד, בפברואר 2005, שמנו לעצמנו למטרה להחזיר את אוניות הנוסעים לנמל אשדוד. היום אנו רואים כי הצלחנו לשנות את תמונת המצב ונמל אשדוד תופס כמחצית מנפח פעילות אוניות הנוסעים בישראל. אנו צופים כי בשנת 2007 יפקדו את נמל אשדוד כ-200 אוניות נוסעים שעל סיפונן למעלה מ-150 אלף  נוסעים, ובכוונתנו לפעול להרחבת ולהכפלת פעילות אוניות הנוסעים בנמל בתוך שנתיים. השקת טרמינל הנוסעים החדש עבור קהל לקוחותינו הרחב הנה שלב מכריע וחיוני ביותר ביישום תוכנית זו".
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "חברת נמל אשדוד זיהתה את הצורך בפיתוח פעילות אוניות הנוסעים בנמל, ועל כן קיבלה החלטה להרחיב ולשפר מהותית את אולם הנוסעים. צעד זה הוא חלק מהמאמצים של החברה להרחיב את סל השירותים הניתנים בנמל, להגביר את התחרות ולשפר את השירות ללקוחותינו הנוסעים. אנו רואים חשיבות רבה הן לחברת נמל אשדוד והן לעיר אשדוד בפיתוח פעילות הנוסעים בנמל".