נחנך בית הכנסת בנמל אשדוד

בהקמת בית הכנסת הושקעו למעלה מחצי מיליון שקל. נמל אשדוד הינו הנמל היחיד שאינו פועל בשבת


00:00 ,20.07.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

בהקמת בית הכנסת הושקעו למעלה מחצי מיליון שקל. נמל אשדוד הינו הנמל היחיד שאינו פועל בשבת

 
חברת נמל אשדוד חנכה את בית הכנסת החדש בנמל בטקס חגיגי. הטקס התקיים במעמד ראש העיר אשדוד, אינג' צבי צילקר, ממלא מקום ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, רב העיר, כבוד הרב יוסף שיינין, יו"ר המרחב בהסתדרות, חיים שייב, יו"ר מוסדות הדרת יוסף, כבוד הרב שלמה פרץ, יו"ר חברת נמל אשדוד, ניצב (דימ') יעקב רז, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, שוקי סגיס, חברי הדירקטוריון, חברי הנהלת הנמל, עובדים ואורחים. 
 
בית-הכנסת החדש נקרא "יד אברהם" - על שם אברהם עייש ז"ל, בנו של מתי עייש, מזכיר ועד תפעול לשעבר. בהקמתו הושקעו למעלה מחצי מיליון ש"ח, תודות לשיתוף הפעולה בין הנהלת הנמל לעובדיו, שתרומתם האישית עזרה להקמתו. חברת נמל אשדוד מייחסת חשיבות רבה לנושא הדתי, הן בפעילות השוטפת והיומיומית של הנמל, והן במבנה ובתרבות הארגונית של החברה. כראייה לכך, נמל אשדוד הוא הנמל היחיד, שאינו פועל בשבת, זאת במציאות יומיומית של מלחמה על כל לקוח, ותוך פעילות מתמשכת למתן שירות מצוין ויעיל ללקוחות הנמל.
 
ניצב (דימ') יעקב רז, יו"ר חברת נמל אשדוד, אמר בטקס, כי "הערכים המסורתיים הם חשובים ביותר. ערכים, שהם חלק בלתי נפרד מהקהילה ומהעיר אשדוד. בעיר המיוחדת הזו, כמו גם בקהילת הנמל, למסורת חשיבות רבה, הן במישור הדתי והן במישור התרבותי. בית-הכנסת מהווה נדבך חשוב בקשר, שבין ההנהלה לעובדיה ובהבנה ההדדית הקיימת, כי העובדים נמצאים במרכז החברה. מדובר בפעילות מתמשכת של דאגה לרווחת העובדים, הכוללת את הקמת בית-הכנסת, שיפוץ חדר-האוכל ועוד".
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, אמר בטקס, כי "שיתוף הפעולה בין ההנהלה לעובדים, המתקיים לאורך השנה כולה, ומתבטא בהישגי החברה המצוינים, מצא ביטוי גם במהלך הפעילות המשותפת להקמת בית-הכנסת. אני מבקש לנצל הזדמנות זו על מנת להודות לכולכם על החברות והשותפות האמיתיות".