משה מנו רכש את נכסי "סבנה" בישראל

השבוע השלים משה מנו, הבעלים ונשיא קבוצת "מנו ספנות" את רכישת משרדי חברת התעופה הבלגית ברחוב הירקון בתל- אביב. הרכישה בוצעה לאחר משא ומתן עם כונס הנכסים בבלגיה והחוזה שנחתם אושר על ידי בית המשפט בישראל


00:00 ,06.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
הנכסים כוללים חנות ומשרדים בקומות עליונות שוכן מול שגרירות ארה"ב * הרכישה נעשתה מכונס הנכסים של חברת התעופה בבלגיה

השבוע השלים משה מנו, הבעלים ונשיא קבוצת "מנו ספנות" את רכישת משרדי חברת התעופה הבלגית ברחוב הירקון בתל- אביב. הרכישה בוצעה לאחר משא ומתן עם כונס הנכסים בבלגיה והחוזה שנחתם אושר על ידי בית המשפט בישראל.

המשרדים השוכנים בבניין "מגדלות" במיקום מרכזי, מול שגרירות ארה"ב, כוללים חנות בקומת הקרקע שתשמש את מרכז ההזמנות של ענף הנוסעים ב"מנו ספנות", המפעיל שלוש אוניות פאר "רויאל איריס","איריס" ו"יסמין" המיועדות לקהל הישראלי.

כמו כן כולל הנכס המשתרע על כמה מאות מ"ר, קומות נוספות של משרדים שבהם תשכן קבוצת "מנו ספנות" את משרדי החברה העוסקים בפעילויות נוספות כמו: אוניות מטען, נדל"ן ועוד. חלקים מהנכס שחברת "מנו ספנות" לא תשתמש בהם ישוכרו לתקופות ממושכות.

המשרדים של חברת "סבנה" לשעבר, יעברו שיפוץ והתאמה לייעודם החדש. בתוך זמן קצר, יעבור מרכז ההזמנות והטיפול בלקוחות ענף הנוסעים של מנו ספנות, מהמשרד הקיים ברחוב בן יהודה בת"א למשרדים החדשים.

"המעבר למשרדים החדשים, הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית שלנו, להעניק ללקוח טיפול אישי בתנאים מעולים, כפי שהדבר נעשה במרכז ההזמנות והטיפול בלקוחות שהקמנו בחיפה והנחשב בין אנשי המקצוע, למודרני והמשוכלל ביותר בארץ" אומר נשיא קבוצת "מנו ספנות" ובעליה משה מנו.