משה מיץ נבחר למנכ"ל חברת נמל אילת

דירקטוריון חברת נמל אילת אישר שלשום בפה אחד את החלטת ועדת האיתור למנות את משה מיץ למנכ"ל. המנכ"ל הנבחר שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל המגזר העסקי בחברת סלקום


00:00 ,25.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת נמל אילת אישר שלשום בפה אחד את החלטת ועדת האיתור למנות את משה מיץ למנכ"ל. המנכ"ל הנבחר שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל המגזר העסקי בחברת סלקום
 
דירקטוריון חברת נמל אילת אישר שלשום בפה אחד את החלטת ועדת האיתור למנות את משה מיץ למנכ"ל חברת נמל אילת. ועדת האיתור המליצה על משה מיץ לתפקיד מנכ"ל חברת נמל אילת לאחר תהליך מיון ארוך אשר כלל מספר שלבים.
 
מעל ל-60 מועמדים הגישו את מועמדותם למשרת מנכ"ל חברת נמל אילת, בהם המנכ"ל הנוכחי, אינג' גדעון גולבר. כחמישה מועמדים הגיעו לשלב הסופי, שלב הראיונות, ובסוף עבודתה של ועדת האיתור התברר כי משה מיץ הינו המועמד בעל הניקוד הגבוה ביותר.
 
יו"ר דירקטוריון חברת נמל אילת, יאיר חזן, מסר בשיחה עם Port2port כי ההליך היה שקוף, מקצועי ומבוקר על ידי רשות החברות הממשלתיות.
 
יש לציין כי הליך פורמלי דורש כי המינוי יהיה מאושר על ידי ועדת המינויים ודורש את חתימת שר התחבורה. יש לשער כי האישור הרשמי יתקבל במהלך החודש הקרוב.
 
משה מיץ מגיע מתחום התקשורת והוא שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל המגזר העסקי בחברת סלקום, שם הוא כיהן בתפקידו כשלוש שנים וחצי. לפי כן, כיהן מיץ כמנכ"ל חברת בזק-כל ולפני כן עבד בתפקידים בכירים בחברת בזק. 
 
יאיר חזן, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אילת, ציין כי למשה מיץ ניסיון רב בניהול, ודירקטוריון החברה רואה בו את המועמד המתאים אשר יוכל לעמוד במשימות והאתגרים העומדים בפני נמל אילת.  
 
יש לציין כי בנמל אילת התקיימו לאחרונה שיבושים יזומים על ידי עובדי הנמל אשר מחו על החלטת חברת צים להפסיק את פקידת אוניות המכולה שלה בנמל. על אף הנסיונות לשנות את החלטת צים קיימת האפשרות כי ההחלטה אכן תצא לפועל והיא תשאיר את נמל אילת בפני אתגרים לא פשוטים. כמו כן, קברניטי חברת נמל אילת ניסו במשך השנים לעודד בניית תשתית רכבת לאילת אשר תפיח חיים בפעילות הנמל ותכניס את הנמל לתמונה מבחינת התחרות עם נמלי אשדוד וחיפה ונמלים אחרים באזור ומשימה זו תעמוד גם בפני המנכ"ל החדש.