מרכז הפצה חדש ל-Maersk Logistics ב-New Jersey

בהודעה לעתונות שהתפרסמה ב22ליולי 2002 בקופנהגן, הודיעה חברת Maersk Logistics על פתיחתו של מרכז לוגיסטי חדש להפצה ב-Avenel שב- New Jerseyעל ידי חברת בת שלה בארה"ב בשם Hudd Distribution Services Inc. , שלדברי החברה יתן כיסוי משופר לשרותים ללקוחות בחוף המז


00:00 ,24.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שהתפרסמה ב22ליולי 2002 בקופנהגן, הודיעה חברת Maersk Logistics על פתיחתו של מרכז לוגיסטי חדש להפצה ב-Avenel שב- New Jerseyעל ידי חברת בת שלה בארה"ב בשם
  Hudd Distribution Services Inc. ,  שלדברי החברה יתן כיסוי משופר לשרותים ללקוחות בחוף המזרחי של ארה"ב.
המרכז החדש ב- Avenel יחלוש על שטח של 300,000 רגל מעוקב עם מספיק מרחב להתפתחות עתידית.
יש בו שטח חניה ל-240 נגררים, 40-dock doors והוא ממוקם בסמוך לנמל Newark ולכן מהווה מיקום אסטרטגי בקשר עם נמלי האוקיאנוס העיקריים.  השרות במרכז ניתן באמצעות מערכת אוטומטית של Rapistan System 200 Sorter.
מהחברה נמסר עוד כי המתקנים המשוכללים והמערכת החדשה  המותקנים במרכז החדש מאפשרים לחברה לתת שרות מתקדם ללקוחות ולשלבם במערכת הסחר העולמית והפנים ארצית גם יחד. ומה שחשוב ביותר בעיני החברה היא האפשרות הניתנת ללקוחותיה להקטין את מלאי המוצרים שברשותם עד לרמה המתאימה לצרכי השוק המקומי.
בהקשר זה אומר מר Anthony A. Chiarello , מנהלה של Maersk Logistics Americas Inc כי מתקני האחסנה של Maersk Logistics בארה"ב ובקנדה הם אבן הפינה בשרות הגלובלי של החברה וכי מערכת ההפצה היא רק אחת מהשרותים  שהלקוחות זקוקים להם וש- Maersk Logistics יכולה לתרום את חלקה בערך המוסף שלהם. הוא הוסיף עוד כי השרותים והמתקנים שיש לחברה בצפון אמריקה מאפשרים ללקוחות להגיע לאופטימיזציה של ההפצה הפנים ארצית ומאפשרים להם להביא את המוצרים שלהם קרוב יותר ובמהירות גדולה יותר לשווקים.
מר Michael Bach, נשיא Hudd Distribution Services Inc. מוסר כי ההתחייבות של החברה ללקוחות היא המוטיבציה העומדת מאחורי הפיתוח והשרות החדש וזה מה שבעצם מאותת פתיחתו של המרכז ב- New Jersey שיאפשר ללקוחות לשפר את מיצובם התחרותי בשוק.
 
Maersk Logistics הינה חברה מובילה בשוק הלוגיסטי הבינלאומי והיא מציעה שרותים ופתרונות מיוחדים ללקוחות במערכת ההובלות הלוגיסטיות המשולבות במערכות אחסנה, הפצה ושינוע בים ובאויר.
Hudd Distribution Services Inc מציעה, למעלה מ-15 שנים, שרותי הפצה ייחודיים ללקוחות וכחברת בת של Maersk Logistics היא יכולה לתת שרותים המאפשרים ללקוחות להגיע למצב אופטימלי בהפצת מוצריהם מנקודה לנקודה בהציעה שיטות אחסנה והפצה יצירתיים ברחבי ארה"ב וקנדה.
סוכני חברת MAERSK SEALAND בישראל הינם: מרקורי סוכנות ימית בע"מ.