מעין אוברסיז מונתה לסוכן הבלעדי בישראל של חברת התובלה הימית האמריקאית CAROTRANS

בהודעה לעתונות שנמסרה מאת מעין אוברסיז בע"מ, מודיעה החברה על קבלת הייצוג בישראל של חברת CAROTRANS – שהינה אחת מהחברות הגדולות בארה"ב לשילוח והאחדת מטענים ימיים (NVOCC), ואחת מהמובילות והגדולות בסחר בין ארה"ב לישראל.


00:00 ,02.09.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
בהודעה לעתונות שנמסרה מאת מעין אוברסיז בע"מ, מודיעה החברה על קבלת הייצוג בישראל של חברת CAROTRANS – שהינה אחת מהחברות הגדולות בארה"ב לשילוח והאחדת מטענים ימיים ((NVOCC, ואחת מהמובילות והגדולות בסחר בין ארה"ב לישראל.
 
באמצעות 24 מסופים ברחבי ארה"ב, קיים לחברת CAROTRANS כיסוי מלא של כל היעדים בארה"ב ואפשרות קבלת מטענים בכל יעד בארה"ב. על פי מקורות מחברת מעין אוברסיז נמסר כי כיסוי זה וגודלה של החברה, המפעילה שירות ל- 240 נמלים שונים בעולם, מאפשר הובלות יבשתיות וימיות במחירים אטרקטיביים ושירות מהיר מכל יעד בארה"ב.
 
CAROTRANS מציעה הפלגות שבועיות ישירות מניו יורק, והפלגות שבועיות מנמל צ'רלסטון אשר מקצרות באופן משמעותי את זמן ההעברה היבשתית ואת מחירה למטענים מדרום ארה"ב. לרשות הלקוחות עומדת מערכת מחשב משוכללת דרך האינטרנט הנותנת שליטה מלאה על לוחות הזמנים , מעקב מטענים , מחירי הובלה יבשתית ועוד.
 
פרטים מלאים על מיקום הטרמינלים ,משרדים ולוחות זמנים להפלגות לישראל ניתן למצוא באתר האינטרנט, בכתובת : http://www.carotrans.com.