מנכ"ל NOL התפטר, הוחלף על ידי מנכ"ל APL

ד"ר תומאס הלד התפטר במפתיע, וזאת במקביל לשמועות עקשניות כי בכוונת NOL לרכוש את חברת Hapag Lloyd. מחליפו בתפקיד הינו רון וידווס


00:00 ,09.07.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

ד"ר תומאס הלד התפטר במפתיע, וזאת במקביל לשמועות עקשניות כי בכוונת NOL לרכוש את חברת Hapag Lloyd. מחליפו בתפקיד הינו רון וידווס
 
מנכ"ל ונשיא חברת NOL, ד"ר תומאס הלד, התפטר מתפקידו באופן מפתיע. ההתפטרות נכנסה לתוקף אתמול. ד"ר הלד אף התפטר מכל תפקידיו בדירקטוריון החברה. יש לציין כי ההתפטרות באה על רקע שמועות עקשניות הטוענות כי בכוונת חברת NOL לרכוש את חברת Hapag Lloyd.
 
יורשו של ד"ר הלד בתפקיד מנכ"ל NOL הוא רונלד וידווס (Ronal Widdows), מנכ"ל חברת APLהמשמשת כחטיבת עסקי המכולות של החברה. יש לציין כי מר וידווס עובד בחברת APL מזה 28 שנה והינו בעל ניסיון של 37 שנה בתעשיית הספנות. הוא שימש כמנכ"ל חברת APL מאז שנת 2003.
 
יש לציין כי ד"ר הלד שימש בתפקיד מנכ"ל חברת NOL מאז חודש נובמבר 2006 וגורמים בתעשייה תוהים אם התפטרותו באה מצדו או שהיא נדרשה על ידי בכירים בחברת NOL.
 
על אף שיו"ר דירקטוריון חברת NOL הודה לד"ר הלד על תרומתו לחברה הוא חשף כי חברי הדירקטוריון מרגישים כי זהו הזמן המתאים לשינוי בהנהגת החברה.