"מנו קרוז" מקבוצת "מנו ספנות בע"מ" חונכת בחיפה מרכז הזמנות לתיירות ונופש

בימים אלו חונכת חברת "מנו קרוז", מקבוצת "מנו ספנות בע"מ" שבבעלות משה מנו, את "מרכז ההזמנות לתיירות ונופש", שהינו מהגדולים והמפוארים בישראל, בסמוך לקרית הממשלה החדשה ע"ש יצחק רבין בחיפה


00:00 ,24.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
המרכז המפואר עוצב כאוניה והוא משתרע על פני כ- 500 מ"ר* המיקום סמוך לקרית הממשלה החדשה ע"ש רבין * הדגש בעיצוב על נוחות ללקוח ולעובדי המשרד
 
בימים אלו חונכת חברת "מנו קרוז", מקבוצת "מנו ספנות בע"מ" שבבעלות משה מנו, את "מרכז ההזמנות לתיירות ונופש", שהינו מהגדולים והמפוארים בישראל, בסמוך לקרית הממשלה החדשה ע"ש יצחק רבין בחיפה.
 
 
 "מנו קרוז" מקבוצת "מנו ספנות בע"מ" חונכת בחיפה מרכז הזמנות לתיירות ונופש
המרכז החדש, המשתרע על פני שטח של כ - 500  מ"ר, בחזית בנין "אורן 1" בחלונות הסיטי, נרכש לפני כשנה על ידי משה מנו מהקבלן פריצקר ועוצב על ידי משרד האדריכלים לשניאק טל , בצורה של אוניה, כולל גשר הפיקוד המשקיף על עמדות הקבלה והמכירה ללקוחות. מסך פלזמה ענקי יאפשר ללקוחות לצפות בסרטים על אתרי נופש וטיולים ברחבי העולם ושפע של חוברות וצילומים, יאפשרו ללקוחות לראות את האתרים שבהם יבקרו במהלך חופשתם.
 
 
"מרכז ההזמנות לתיירות ונופש" יאפשר ללקוחות לבצע הזמנות לא רק לאוניות הפאר של "מנו ספנות" אלה גם לכל חברות התעופה והנופש בעולם, באמצעות סוכנים מורשים ומנוסים, המחוברים במערך מחשוב משוכלל לכל מוקדי ההזמנות. מלבד המרכז בחיפה מפעילה החברה משרדים דומים ב: תל-אביב, ירושלים ואשדוד.
 
"אני רואה חשיבות רבה בחנוכת מרכז התירות דווקא בזמנים אלה, מתוך אמונה שיש עתיד לכלכלה בישראל ולענף התיירות" אומר משה מנו, נשיא חברת "מנו ספנות" ומפרט את ה"אני מאמין" שלו. " אני דוגל בתפיסה שיש להעניק ללקוח את כל המידע באווירה נינוחה על ידי סוכנים מקצועיים המכירים את הענף, כדי שיבחר את הנופש המתאים עבורו ועבור משפחתו" .
 
"מנו קרוז" מקבוצת "מנו ספנות בע"מ" חונכת בחיפה מרכז הזמנות לתיירות ונופש
 
על פי ההודעה, עיצובו המיוחד של מרכז ההזמנות לתיירות ונופש, כבר עורר עניין רב בקרב אנשי מקצוע ועיתונאים מתחום העיצוב, שביקשו לכתוב על המשרד עבור עיתונים מקצועיים בארץ ובעולם.
 
חנוכתו הרשמית של המשרד תיערך בשבועות הקרובים, בהשתתפות ראשי ענף התיירות בישראל, ראשי ערים, אישי ציבור, סוכני נסיעות ועוד.