מנו ספנות תרמה אוניית פאר להפלגת כיף למשפחות חללי חיל הים

משה מנו ו"מנו ספנות" יזמו ותרמו את אוניית הפאר "רויאל איריס" למען מאות משפחות חללי חיל הים אשר יצאו להפלגת כיף לאורך חופי ישראל


00:00 ,28.06.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

משה מנו ו"מנו ספנות" יזמו ותרמו את אוניית הפאר "רויאל איריס" למען מאות משפחות חללי חיל הים אשר יצאו להפלגת כיף לאורך חופי ישראל
 
מאות משפחות של חללי חיל הים לדורותיו, נענו לפניית עמותת חיל הים ויצאו ביום חמישי שעבר, 22 ביוני, להפלגת כיף לאורך חופי הארץ באוניית הפאר "רויאל איריס" של חברת "מנו ספנות".
 
בני המשפחות, ביניהם קשישים וילדים, נהנו במהלך ההפלגה ממופעי צוות הבידור של האוניה ולהקת חיל הים, מארוחת צהרים מיוחדת שהכין שף האוניה ומשאר האטרקציות של אוניית הנופש.
 
בני המשפחות הגיעו בשעת הבוקר לנמל חיפה מכל רחבי הארץ, בהסעות שארגנו חיל הים ועמותת חיל הים. בנמל קיבלו את פניהם צמרת החיל ונציגי עמותת חיל הים. בני המשפחות עלו לאונייה "רויאל איריס" ששבה באותו בוקר מהפלגת נופש בים התיכון ויצאו לשייט המיוחד, לאורך חופי ישראל, שאורגן עבורם על ידי חברת "מנו ספנות" שתרמה לצורך כך את אוניית הפאר.
 
במהלך ההפלגה צפו בני המשפחות יחד עם מפקד חיל הים, האלוף דוד בן בעש"ט, ומפקדי החיל בעבר, האלופים זאב אלמוג ובני תלם, נשיא "מנו ספנות", משה מנו ובנו מורן, במשט חגיגי של כלי שייט של חיל הים שחלפו על פני האונייה. המשט כלל ספינת טילים, צוללת, ספינת סיור וכלי שייט של הקומנדו הימי.
 
בטקס שנערך על סיפון אוניית הפאר, העניק משה מנו למפקד חיל הים, האלוף דוד בן בעש"ט וליו"ר עמותת חיל הים את אות יקיר מנו ספנות. מפקד החיל  הודה למשה מנו על תרומתו  למען משפחות חללי חיל הים והעניק לו הגה של ספינה ועליו סמלי יחידות חיל הים.
 
בשעות אחר הצהרים שבו בני משפחות חללי חיל הים לנמל חיפה ו"רויאל איריס" חזרה לפעילותה ויצאה בשעות הערב להפלגת נופש לאירופה.