"מנו ספנות" קיימה כנס לקוחות בהשתתפות מאות לקוחות, בנקאים ואנשי כלכלה

"המדינה חייבת לחזור לשפיות, אנחנו צריכים כאן אקלים של שקט תעשייתי, חברתי ובטחוני, כדי שהחברות הפועלות בארץ יוכלו לתכנן את פעילותם" כך אמר משה מנו, נשיא קבוצת "מנו ספנות", בכנס לקוחות נבחרים של החברה בתחום ההובלה הימית


00:00 ,27.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
כ- 350 מבכירי הלקוחות בתחום ההובלה הימית השתתפו בכנס לצד בנקאים ואנשי כלכלה ; הארוע התקיים באניית הפאר "יסמין" של "מנו ספנות"

"המדינה חייבת לחזור לשפיות, אנחנו צריכים כאן אקלים של שקט תעשייתי, חברתי ובטחוני, כדי שהחברות הפועלות בארץ יוכלו לתכנן את פעילותם" כך אמר משה מנו, נשיא קבוצת "מנו ספנות", בכנס לקוחות נבחרים של החברה בתחום ההובלה הימית.

משה מנו, התייחס בדבריו בין השאר לשביתות התכופות בנמלים ולעיצומים במשרדי הממשלה ואמר כי חברות גדולות המעסיקות מאות ואלפי עובדים, מתקשות ב"אווירה השוררת כיום בארץ, לתכנן ולבצע מהלכים שונים, מחשש שהדברים ישתבשו לאור יחסי העבודה הקיימים במשק".

כ- 350 מבכירי לקוחותיה של "מנו ספנות" בתחום ההובלה הימית, לצד בנקאים, אנשי כלכלה ועסקים, הגיעו לכנס שהתקיים על סיפון אניות הפאר "יסמין" של חברת "מנו ספנות". לאחר ארוחת ערב עשירה של שף האניה ראל וקס, חזו האורחים במצגת על פעילותה של קבוצת "מנו ספנות" בתחומי: הובלה ימית בינלאומית בשיתוף חברות ענק כמו "קיי-ליין" מיפן, הובלת פחם לישראל, הפלגות נופש באניות פאר, תיירות נכנסת ויוצאת, יזמות והשקעות בנדל"ן, היי-טק עוד.

"מנו ספנות" קיימה כנס לקוחות בהשתתפות מאות לקוחות, בנקאים ואנשי כלכלהמשה מנו, הבעלים ונשיא הקבוצה ציין כי כיום מועסקים ב"מנו ספנות" מאות עובדים ביבשה ובים וב"מצב הנוכחי זו אחריות גדולה לפרנסתם הישירה של מאות משפחות וללא שקט תעשייתי-חברתי המשימה הזאת קשה ומורכבת".

אורחי הכנס צפו אחר כך בהופעה מרהיבה של תוכנית הבידור הבינלאומית, המועלת מדי ערב באניית הפאר "יסמין". בין האורחים, הוגרלו שתי הפלגות חינם לסוף שבוע לאתרי נופש בים התיכון, באחת מאניות הנוסעים של "מנו ספנות".