מנו ספנות מציעה בשנת 2003 למעלה מ- 80 הפלגות נוסעים ב- 2 אוניות פאר

מנו ספנות מציעה לקהל הישראלי מסלולים חדשים למערב הים התיכון ולצפון הים השחור * מגוון של "קרוזים", הפלגות נופש והפלגות משפחתיות * הפלגות קצרות של סופי שבוע ואמצע השבוע לריביירה הטורקית * הפלגות של 8 ימים לאיי יוון והריביירה הטורקית והפלגות של 12 יום ועד 15


00:00 ,05.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מנו ספנות מציעה לקהל הישראלי מסלולים חדשים למערב הים התיכון ולצפון הים השחור * מגוון של "קרוזים", הפלגות נופש והפלגות משפחתיות * הפלגות קצרות של סופי שבוע ואמצע השבוע לריביירה הטורקית * הפלגות של 8 ימים לאיי יוון והריביירה הטורקית והפלגות של 12 יום ועד 15 יום לאיטליה, צרפת, ספרד ועוד.

מחברת מנו ספנות נמסר כי עונת התיירות תיפתח בחודש הבא, בהפלגות לקראת חג הפסח. חברת "מנו ספנות" מהמובילות בתחום התיירות הימית בישראל, החלה בימים אלה בהפצת החוברת המהודרת "הפלגות נופש 2003" המציעה מבחר של למעלה מ- 80 הפלגות נוסעים, ב- 2 אוניות פאר, למסלולים מגוונים בנמלי הים התיכון והים השחור.

"השנה, הרחבנו את מגוון המסלולים, הוספנו יעדים חדשים והגדלנו את האפשרויות לחופשת נופש מהנה בחו"ל במחיר שווה לכל נפש" אומר משה מנו, נשיא חברת "מנו ספנות" המפעילה את שתי אוניות הפאר האחיות "איריס" ו"יסמין" שהותאמו לקהל הישראלי.

 
 מנו ספנות מציעה בשנת 2003 למעלה מ- 80 הפלגות נוסעים ב- 2 אוניות פאר
בצילום : האניה יסמין של חברת מנו ספנות
"אנו מציעים חופשה המשלבת הפלגה במלון 5 כוכבים עם סיורים באתרי נופש ותיירות. השקענו מחשבה רבה בבחירת המסלולים ותאריכי ההפלגות, כדי שכל אדם, בודד, זוגות או משפחות, יוכלו למצוא בחוברת את החופשה המתאימה להם מבחינת תאריך היציאה, משך ההפלגה והמקומות אליהם מגיעה האוניה" מסביר משה מנו.  
 
כך אפשר יהיה לצאת השנה ל"קרוז" של סוף שבוע (חמישי עד ראשון) לעיירות הנופש אלניה או מרסין בריביירה הטורקית או ל"הפלגות פינוק" באמצע השבוע (ראשון עד חמישי) לרודוס, פטיה וקפריסין. מנו מציעה גם "הפלגות קלאסיות" המתאימות לכל המשפחה של 8 ימי שייט לאיי יוון הקסומים: פיראוס, מיקונוס, סנטוריני, רודוס, כרתים, סלוניקי ועוד.

"מנו ספנות" מציעה גם מגוון של "שייט תענוגות" מ - 12 יום עד 15 יום ליעדים כמו ונציה, רומא, נאפולי, סיציליה, דוברובניק, איסטנבול, מלטה ועד לברצלונה, מונטה קרלו, קורסיקה ועוד. כמו כן מוצעות "הפלגות חג" מיוחדות בפסח, יום העצמאות, שבועות, ראש השנה וסוכות.