"מנו ספנות" השקיעה 9 מיליון דולר בשדרוג והכנת האוניות לעונת 2005

"מדיניות החברה היא להוסיף בכל שנה ולשפר את תנאי האירוח באוניות הפאר שלנו לטובת הנוסעים. כך עשינו גם בחורף האחרון באוניות שאנו מפעילים" אמר משה מנו, הנשיא והבעלים של קבוצת "מנו ספנות", העוקב מדי שנה מקרוב, אחר השיפורים הנעשים באוניות


00:00 ,10.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך חודשי החורף שופרו שלושת אוניות הנוסעים המפוארות שחברת מנו ספנות מפעילה: ה"רויאל איריס", ה"איריס" וה"יסמין"
 
חברת "מנו ספנות" - חברה מהמובילות בישראל בתחום התיירות הימית, השקיעה במהלך חודשי החורף כ- 9 מיליון דולר, בהכנת אוניות הנוסעים המפוארות לעונת ההפלגות החדשה שתפתח בחודש אפריל הקרוב. אוניות הפאר ה"רויאל איריס", ה"איריס" וה"יסמין" שופרו ושודרגו במספנות ביוון ובאירופה והן נמצאות עתה בשלבי הכנה סופיים לקראת ההפלגות הראשונות שיהיו לפני חג הפסח.
 
"מדיניות החברה היא להוסיף בכל שנה ולשפר את תנאי האירוח באוניות הפאר שלנו לטובת הנוסעים. כך עשינו גם בחורף האחרון באוניות שאנו מפעילים" אמר משה מנו, הנשיא והבעלים של קבוצת "מנו ספנות", העוקב מדי שנה מקרוב, אחר השיפורים הנעשים באוניות.
 
ה"רויאל איריס" האוניה המפוארת ביותר של החברה, המסוגלת לשאת למעלה מ- 1,000 נוסעים, בכ- 400 חדרים, עברה "מתיחה פנימית" של שטחי הציבור ונוספו לה חדרי מלון. חדר האוכל באוניה הורחב ושודרג, חנות ה"דיוטי פרי" נבנתה מחדש על שטח גדול יותר ועוצבה כמרכז קניות חדיש, כמו כן נבנתה בריכת שחייה לילדים , בנוסף לשתי הבריכות הקיימות באוניה. כמו כן, שודרגו המועדונים והלובי באוניה.
 
אוניית הפאר "איריס" שנבנתה מחדש בשנת 2004 עברה בחודשים האחרונים רענון וטיפול בשטחי הציבור ועבודות דומות נעשו גם באוניית הפאר "יסמין" שעברה בנייה מחדש שבנת 2003. כל אחת משתי האוניות הללו, מסוגלת לשאת כ- 650 נוסעים בכ – 250 חדרים וסוויטות מפוארות.