מנו ספנות: 18 ילדים שניצלו מהטבח בבסלאן מגיעים לחיפה

משה מנו, בעל חברת "מנו ספנות" וקונסול כבוד של רוסיה בחיפה, בשיתוף עם הארגון העולמי "אבן עזר", מארגנים את הגעתה לארץ של קבוצה המונה 18 ילדים, שנפגעו בטבח בבית הספר בבסלאן, ביום ראשון הבא (7.11), על סיפונה של אוניית נוסעים מפוארת


00:00 ,01.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת "מנו ספנות" וארגון "אבן עזר" העולמי מביאים את קבוצת הילדים ומלוויהם לארץ * בעוד כשלושה שבועות הם יחזרו באוניה לאודסה

משה מנו, בעל חברת "מנו ספנות" וקונסול כבוד של רוסיה בחיפה, בשיתוף עם הארגון העולמי "אבן עזר", מארגנים את הגעתה לארץ של קבוצה המונה 18 ילדים, שנפגעו בטבח בבית הספר בבסלאן, ביום ראשון הבא (7.11), על סיפונה של אוניית נוסעים מפוארת. הילדים, בגילאי 7 עד 16 ומלוויהם, בני משפחה, רופאים ופסיכולוגים יגיעו לנמל חיפה באחת מאוניות הנוסעים של "מנו ספנות", בהפלגה מיוחדת ישירה מאודסה.

הילדים, נפגעו בבית הספר בבסלאן אליו חדרה קבוצה של מחבלים שתפסה מאות בני ערובה והחזיקה בהם במשך כמה ימים. לאחר פעולת החילוץ של בני הערובה בבית הספר התבררו ממדי האסון. מאות נהרגו ומאות נפצעו.

הילדים בקבוצה שמגיעה לישראל, נפגעו חלקם מכוויות קשות, חלקם פצועי ירי וחלקם סובלים מבעיות טראומה קשות בשל האירוע שנמשך כמה ימים.

במהלך ההפלגה מנמל אודסה לישראל, שתימשך כשלושה ימים, יהנו הילדים ומלוויהם משפע הצעות הבילוי והבידור של אוניית הפאר, כאשר חברת "מנו ספנות" תעשה הכל להנעים את זמנם ולסייע להם להתגבר על פגיעותיהם.

בישראל ישהו הילדים ומלוויהם כאורחי עיריית אשקלון וכעבור כשלושה שבועות יחזרו לארצם בהפלגה מנמל חיפה לנמל אודסה.