מנהל נמל אילת נבחר כחבר בועד המנהל של לשכת המסחר ישראל – ירדן

גדעון גולבר מאמין כי מינויו לתפקיד חבר הועד המנהל, יסייע רבות בשיווקו של נמל אילת לאנשי עסקים ירדנים וישראלים אשר סוחרים עם ירדן ומדינות אחרות בסביבה. לדבריו, הדבר יסייע, בנוסף, בחיזוק קשרי המסחר בין אנשי העסקים האילתים ועמיתיהם הירדנים


00:00 ,25.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
במהלך חודש ספטמבר נבחר מר גדעון גולבר – מנהל נמל אילת לחבר בועד המנהל של לשכת המסחר ישראל – ירדן

מנהל נמל אילת, מר גדעון גולבר, נבחר כחבר בועד המנהל של לשכת המסחר ישראל – ירדן. גולבר מאמין כי מינויו לתפקיד חבר הועד המנהל, יסייע רבות בשיווקו של נמל אילת לאנשי עסקים ירדנים וישראלים אשר סוחרים עם ירדן ומדינות אחרות בסביבה. לדבריו, הדבר יסייע, בנוסף, בחיזוק קשרי המסחר בין אנשי העסקים האילתים ועמיתיהם הירדנים, והקשר עם אנשי הממשל הירדנים אשר נמצאים בקשר עם לשכת המסחר.

לפני מספר ימים התקיימה הישיבה הראשונה של הועד המנהל, בה נקבע כי בדיון הבא יעלה נושא ההובלה הימית מנמלי אילת וחיפה, כל זאת על מנת לבדוק כיצד ניתן לקדם את הפעילות בנמלים.

מטרתה המרכזית של לשכת המסחר ישראל ירדן היא לקדם את המסחר בין ישראל לירדן וכפועל יוצא מכך פועלת לשכת המסחר בקרב יבואנים ויצואנים ישראלים וירדנים. נשיא לשכת המסחר הינו מר בני גאון. למנהל נמל אילת קשר הדוק וחשוב בנושא הסחר עם ירדן, שכן מרבית הסחר בין ישראל וירדן עובר באמצעות נמלי ישראל – אילת וחיפה.