מטען מיוחד של 40 תנינים ביצוא לספרד

מטען מיוחד שכלל 40 תנינים הובל מחוות התנינים בחמת גדר אל סוחר בעלי חיים בדרום ספרד, דרך נמל אשדוד. התנינים הוכנסו לתיבות מיוחדות המותאמות להובלתם בתנאים מקסימליים והועמסו אל מכולות קירור על מנת לשמור על רמת טמפרטורה אחידה של 18 מעלות


00:00 ,11.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מטען מיוחד שכלל 40 תנינים הובל מחוות התנינים בחמת גדר אל סוחר בעלי חיים בדרום ספרד, דרך נמל אשדוד. התנינים הוכנסו לתיבות מיוחדות המותאמות להובלתם בתנאים מקסימליים והועמסו אל מכולות קירור על מנת לשמור על רמת טמפרטורה אחידה של 18 מעלות.

מכולות הקירור הועמסו על האניה Carmel Topaz, המאפשרת הובלת מטענים בקרור כמו גם הובלת מכולות והמופעלת באמצעות סוכנויות ים מאוגדות א.מ.א, לצורך פריקתם הסופית בספרד.

40 התנינים הינם בני 20 שנה (תוחלת החיים של תנינים מגיעה עד 80 שנה) והן הועברו את סוחר בעלי החיים בספרד לצורך רבייה, וזאת מכיון שתנאי מזג האוויר בישראל אינם מבטיחים תהליך רבייה אופטימלי. בסוף תהליך הרבייה ימכרו התנינים לגני חיות.

את כל תהליך ההובלה מישראל ועד ליעד הסופי בספרד ליווה מומחה ישראלי מחמת גדר, בכדי להקפיד על כל נושא המזון, טמפרטורה, חרירי איוורור וטעני העברה אופטימליים לרווחת בעלי החיים.

מר יגאל בן זיקרי, דובר נמל אשדוד, מציין כי לכל אורך תהליך ההובלה וההעמסה היתה הקפדה ייתרה לשלומם של בעלי החיים. " נמל אשדוד ערוך ומוכן לספק פתרונות מידיים לכל סוגי המטען במהירות וביעילות ".