מחר יפורסם הזוכה במכרז למשרת מנהל חברת הנמל באשדוד

דירקטוריון חברת נמל אשדוד יפרסם מחר את שמו של הזוכה במכרז למשרת מנהל חברת הנמל באשדוד. במהלך היממה האחרונה נפוצו שמועות בנוגע לכך ששאול רותם מנהל נמל אשדוד בחר ביוזמתו שלא להמשיך ולכהן כמנכ"ל חברת הנמל. בשעות האחרונות לא ניתן היה לאמת או להכחיש את השמועות


00:00 ,16.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

דירקטוריון חברת נמל אשדוד יפרסם מחר את שמו של הזוכה במכרז למשרת מנהל חברת הנמל באשדוד. במהלך היממה האחרונה נפוצו שמועות בנוגע לכך ששאול רותם מנהל נמל אשדוד בחר ביוזמתו שלא להמשיך ולכהן כמנכ"ל חברת הנמל, אך ייתכן כי הוא יכהן כמנהל הנמל שבתחום סמכויותיו כלולים הנושאים הרגולטיביים בנמל. בשעות האחרונות לא ניתן היה לאמת או להכחיש את השמועות.
 
איריס שטרק, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, סירבה להגיב לשמועות. לדבריה, חברי הדירטוריון גזרו על עצמם שלא להדליף דבר במסגרת ישיבות הדירקטוריון. יחד עם זאת, ציינה שטרק, מחר יפורסם שמו של הזוכה בתפקיד מנכ"ל חברת נמל אשדוד.
 
כזכור, חברות הנמל אשדוד וחיפה יצאו במכרזים לתפקיד מנכ"ל כל אחת מהחברות. לכל אחד משני המכרזים ניגשו יותר מ-100 מועמדים, בהם גם מנהלי הנמל המכהנים, שאול רותם באשדוד ומנדי זלצמן בחיפה. לשלבים הסופיים הגיעו שלושה מועמדים, בהם גם המנהלים המכהנים.