מהלכי רה-ארגון בחברת צים באירופה ובתורכיה

צים משלימה בימים אלה מספר מהלכים של רה-ארגון במערך הסוכנויות שלה באירופה ובתורכיה .פעילות זו משתלבת עם האסטרטגיה של החברה אשר מכוונת להתייעלות, להגברת השליטה, לשיפור השירות ולמעורבות של החברה בפעילות הסוכנים בענף הספנות ובנמלים


00:00 ,10.12.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת צים משלימה בימים אלה מספר מהלכים של רה-ארגון במערך הסוכנויות שלה באירופה ובתורכיה. פעילות זו משתלבת עם האסטרטגיה של החברה אשר מכוונת להתייעלות, להגברת השליטה, לשיפור השירות ללקוחות ולמעורבות של החברה בפעילות הסוכנים בענף הספנות ובנמלים.

בצפון אירופה מאחדת החברה את הפעילויות של שלוש סוכנויות באנטוורפן, רוטרדם והמבורג, על מנת ליצור ניהול מרכזי של כל הפעילויות מהמבורג.

הסוכנויות ממוקמות בנמלים מרכזיים אשר משנעים מטענים שמקורם ויעדיהם הם מרכזים תעשייתיים ועירוניים בתוך היבשת האירופית, בעיקר באזור נהר הריין. ריכוז הפעילות ותיאומה דרך משרד אחד תאפשר שיפור משמעותי בלוגיסטיקה של מכולות ביבוא וביצוא.

המשרדים בצפון אירופה טיפלו מסורתית בעיקר בסחר שבין צפון אירופה לישראל, אך עתה מרחיבה החברה את פעילותה גם בנתיבי הסחר העולמיים הגדולים שבין אסיה לצפון אירופה, וכן בין צפון אירופה לארה"ב וקנדה.

המשרד במתכונתו החדשה נקרא .ASTRAMARIS EUROPE

עוד נמסר מחברת צים כי באיטליה, המהווה עבור צים את אחד מחמשת השווקים החשובים ביותר, נכנסה החברה לשותפות בסוכנויות בכל הערים המרכזיות להוציא נפולי. כתוצאה מכך תתאפשרנה שליטה ובקרה טובות יותר על פעילויות הסוכנות .

בתורכיה גם כן נכנסת החברה לשותפות עם הסוכן המרכזי, משפחת צ'יקורל, וחברת צים מצפה להפיק גם במדינה זו את אותם היתרונות, של שליטה בקרה ושיפור לוגיסטי.

יש לזכור, מציינים מחברת צים, שתורכיה מהווה מעצמה מזרח תיכונית והיא עתידה להצטרף בשנים הקרובות לשוק האירופי המשותף.