מארסק תפקוד גם את חיפה בשירות הישיר מ/אל צפון אירופה

משדרגת את שירות ה- Euromed ותפקוד את חיפה, נוסף על אשדוד, בשירות ישיר ובפקידה שבועית מ/אל נמלי צפון אירופה. מנכ"ל מארסק ישראל: במטה החברה העולמית בדנמרק עוקבים בעניין אחר הנעשה בשוק הישראלי ומתכוונים להמשיך ולהשקיע בו


00:00 ,12.07.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

מארסק ליין משדרגת את שירות ה- Euromed והחל מימים אלו תפקוד את חיפה, נוסף על אשדוד, בשירות ישיר ובפקידה שבועית מ/אל נמלי צפון אירופה. מנכ"ל מארסק ישראל: במטה החברה העולמית בדנמרק עוקבים בעניין אחר הנעשה בשוק הישראלי ומתכוונים להמשיך ולהשקיע בו
 
חברת מארסק ליין משדרגת את שירות ה- Euromed המקשר בפקידה שבועית ישירה את נמלי ישראל עם נמלי צפון אירופה. במסגרת השינוי, שייכנס לתוקפו החל ב- 20 ביולי, תתוסף פקידה בנמל חיפה (נוסף על אשדוד) כמו גם שינוי בסבב נמלי הפקידה. זאת, עפ"י החברה, מתוך כוונה לשפר את השירות ליבואנים והיצואנים הישראלים באמצעות הגדלת הקיבולת המוצעת וקיצור זמן ההפלגה לנמל צפון אירופה.
 
סבב הפקידה החדש, החל מהאניה Maersk Bintan הפלגה 741, יהיה כדלקמן:
Felixstowe – Rotterdam – Bremerhaven – Alexandria - Port Said – Haifa – Ashdod - Gioia Tauro - Felixstowe
 
בשיחה שערך סטיב פלדר, מנכ"ל מארסק ישראל, עם מערכת PORT2PORT ציין פלדר כי השירות הישיר לחיפה הינו המשך הגיוני לחיזוק הקו שפעל החל מחודש ינואר לנמל אשדוד. לדבריו, חברת מארסק החליטה לחזק את נוכחותה בשוק לצפון אירופה שכן מדובר אומנם בשוק תחרותי אך מדובר בשוק גדול בו "יש מקום לכולם".
 
פלדר ציין כי השירות יפקוד את נמלי גרמניה ובריטניה לאחר שיעזוב את נמל חיפה כך שמדובר בשירות ישיר מנמלי ישראל למערב אירופה. כמו כן הזכיר פלדר כי השירות מגיע למדינות סקנדינביה והים הבלטי וכי בחברת מארסק נרגשים לרגל הצגתו לשוק הישראלי.
 
פלדר הזכיר כי החברה אינה פוקדת את נמל ג'ויה טאורו בכיוון דרום אלא רק בחזור כך שמסלול השירות הוא חיפה - אשדוד - ג'ויה טאורו - אירופה ואז בחזרה לאלכסנדריה ופורט סעיד.
 
הפקידה הראשנה בנמל חיפה במסגרת השירות החדש תהיה ב-3 באוגוסט.
 
פלדר ציין עוד כי השוק הישראלי הינו שוק מעניין במיוחד ועל אף העובדה כי הימים הם ימי מיתון והמספרים מדברים בעד עצמם הרי שהירידה היחסית בתחום המטענים לעומת מדינות גדולות בעלות כלכלות חזקות בהרבה דווקא מדברת לטובת השוק הישראלי. פלדר ציין כי במטה החברה העולמית בדנמרק עוקבים בעניין אחר הנעשה בשוק הישראלי ומתכוונים להמשיך ולהשקיע בו.
 
לדבריו, השירות החדש מהווה בחירה מצוינת עבור יצואנים, בייחוד אלה מצפון הארץ אשר עובדים עם חברת מארסק שכן מדובר בשיפור בשירות. "השירות הנ"ל מהווה אופציה חשובה עבור היבואנים הנמצאים בצפון הארץ ומעניק להם שירות איכותי ומהיר", אמר.
 
פלדר הוסיף כי השירות אף פוקד את נמל רוטרדם, עובדה המהווה משיכה נוספת ליצואנים הישראלים.