מארסק: שינויים בשירות לצפון אמריקה

במסגרת השינויים במערך השירות של החברה יבוטל השירות הישיר בקו East Med החל מהרבעון האחרון של השנה. מארסק תשפר את שירות ה"פידרים" מתוך מטרה לספק שירות אמין ככל הניתן


00:00 ,17.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת השינויים במערך השירות של החברה יבוטל השירות הישיר בקו East Med החל מהרבעון האחרון של השנה. מארסק תשפר את שירות ה"פידרים" מתוך מטרה לספק שירות אמין ככל הניתן
 
חברת מארסק הודיעה השבוע ללקוחותיה על מספר שיפורים בשירות בין נמלי אשדוד וחיפה לארה"ב.
 
החל מחודש אוגוסט 2007 מארסק תפקוד את נמל פורט סעיד במצרים בקווי השירות MECL2 בדרך מערבה ובקו MECL1 בדרך מזרחה עם זמני שטעון מהירים יותר וגישה תחרותית לשווקי מפתח.
 
מארסק הודיעה כי המטרה העומדת מאחורי השיפורים היא לספק שירות אמין ככל הניתן. השירות החדש דרך פורט סעיד, טוענים במארסק, ישפר את הקשר בין הנמלים וימזער למינימום את השפעת הצפיפות בנמלים על לוחות הזמנים.
 
כתוצאה משיפורים אלו מארסק תפסיק את השירות הישיר בקו East Med החל מהרבעון האחרון של 2007, אשר יוצא כעת מנמל חיפה. מארסק תצא בעתיד הקרוב עם הודעה על תאריכים מדויקים על הפסקת השירות.
 
החברה הודיעה במקביל על שיפור מערך אוניות ה"פידרים" מנמל חיפה ואשדוד. כמו כן הודיעה החברה על זמני יציאה קבועים בשבוע מנמלי חיפה ואשדוד וכן מנמלי ארה"ב בהם סוואנה, נורפלוק, ניוארק בחוף המזרחי וכן יוסטון ולוס אנג'לס בחוף המערבי.
 
החברה תציע בנוסף "טרנזיט טיים" משופר אל/מ רוב יעדיה בצפון אמריקה כמו גם "טרנזיט טיים" מהיר ביותר לשווקי דרום האטלנטי דרך נמל ג'ורג'יה.
 
החברה מציעה מיצוא מישראל, דרך נמל חיפה, טרנזיט טיים של 20 יום לסוואנה, 22 יום לנורפלוק, 24 יום לניוארק, 30 יום ליוסטון ו-35 ימים ללוס אנג'לס.
 
החברה מציעה ביצוא מישראל, דרך נמל אשדוד, טרנזיט טיים של 17 יום לסוואנה, 19 יום לנורפלוק, 21 יום לניוארק, 28 יום ליוסטון ו-33 יום ללוס אנג'לס.
 
כמו כן מציעה החברה ביבוא לישראל - הן לנמל חיפה והן לנמל אשדוד - טרנזיט טיים של 22 יום מניוארק, 20 יום מנורפולק ו-18 יום מצ'רלסטון.