מארסק: קו סין-אשדוד ממשיך לגדול

בחברת מארסק מדווחים על גידול מתמשך בשירות מנמל נאנשה שבסין, שעל שפך נהר פרל, למרות המצב הביטחוני. הקו פועל על פי טרנזיט טיים של 23 יום בין סין לאשדוד דרך פורט סעיד. בקו פועלת אחת מספינות האם של החברה, בנפח של 6,000 TEU


00:00 ,03.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

בחברת מארסק מדווחים על גידול מתמשך בשירות מנמל נאנשה שבסין, שעל שפך נהר פרל, למרות המצב הביטחוני. הקו פועל על פי טרנזיט טיים של 23 יום בין סין לאשדוד דרך פורט סעיד. בקו פועלת אחת מספינות האם של החברה, בנפח של 6,000 TEU
 
חברת מארסק ישראל מדווחת כי הקו שחנכה בחודש אפריל אשר מספק שירות ישיר מנמל נאנשה לנמל אשדוד פועל כרגיל, ואף ממשיך לגדול, למרות המתיחות הביטחונית של השבועות האחרונים, לשביעות רצון הלקוחות והחברה. 
 
הקו פועל על פי טרנזיט טיים של 23 יום בין סין לאשדוד, דרך נמל פורט סעיד. בקו פועלת אחת מספינות האם של החברה, בנפח של 6,000 TEU.
 
נמל נאנשה עמד בשנה האחרונה על תפוקה של מיליון TEUבשנה. פעילות זו מצביעה על חשיבותו הגדלה של הנמל הממוקם בשפך נהר פרל בסין - אחד מהאזורים הדינמיים ביותר בסין מבחינה כלכלית כמו גם אחד מהאזורים בעלי קצב הצמיחה הגבוהים ביותר בעולם. אזור זה הוא למעשה מרכז הייצור של העולם - 10% מהמוצרים הנצרכים בעולם מיוצרים בו. האזור שוקק תעשיות קלה וכבדה לצד תעשיות שירות.
 
הטרמינל בנאנשה, בגודל 1.8 מיליון מ"ר ובעל ארבעה מעגנים, מצויד במערכות ניהול מידע אשר נתמכות בטכנולוגיות מחשב מתקדמות. הטרמינל, שנחשב כבר בימים אלה למרכז (HUB) שטעון לוגיסטי, ממוקם במים עמוקים ומשמש כנקודת מעבר מהירה בין שפך הנהר לאירופה והים התיכון.