מארסק ליין: שני שירותים ישירים חדשים לרוסיה ולטורקיה

השירות החדש לרוסיה, אשר יחל לפעול באמצע חודש אוקטובר, יפעל באמצעות שתי אוניות 900 TEU, והוא מיועד בעיקר עבור שוק המוצרים המתכלים. השירות הישיר לנמלי איסטנבול מציע טרנזיט טיים של 2 עד 4 ימים ביבוא וביצוא. סטיב פלדר: הזמן הבשיל, נגדיל נתח הפעילות בתוצרת החק


00:00 ,15.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות החדש לרוסיה, אשר יחל לפעול באמצע חודש אוקטובר, יפעל באמצעות שתי אוניות 900 TEU, והוא מיועד בעיקר עבור שוק המוצרים המתכלים. השירות הישיר לנמלי איסטנבול מציע טרנזיט טיים של 2 עד 4 ימים ביבוא וביצוא. סטיב פלדר: הזמן הבשיל, נגדיל נתח הפעילות בתוצרת החקלאית
 
חברת מארסק ישראל מכריזה על שני שירותים חדשים אשר עשויים למצב מחדש את מעמדה בקרב יבואנים ויצואנים. החברה הכריזה אתמול על השקת שני שירותים חדשים: שירות ישיר מנמל אשדוד לנמל נובורוסיסק ברוסיה, וכן שירות ישיר בין נמל אשדוד לנמלי טורקיה.
 
השירות החדש והייחודי למארסק לנמל הרוסי יחל לפעול החל מחודש אוקטובר ויצא מנמל אשדוד בימי רביעי על גבי אוניות בנפח של 900 TEU. האונייה תגיע לנמל נובורוסיסק לאחר טרנזיט טיים של חמישה ימים.
 
סבב הפקידה של השירות החדש הינו:
אשדוד – נובורוסיסק – פורט סעיד - אשדוד
 
סטיב פלדר, מנכ"ל מארסק ישראל, ציין בשיחה טלפונית עם מערכת port2port כי החברה בחנה זמן רב את האפשרות להפעיל שירות ישיר לנמל הרוסי, ביצעה מחקרים וניהלה שיחות מול לקוחות החברה ועם סניף מארסק ברוסיה. לדברי פלדר, הזמן הבשיל להפעלת השירות והתזמון הנוכחי- עם תחילתה של עונת החקלאות - אמור לתת מענה בעיקר לביקוש מצד לקוחות בעלי למוצרים מתכלים ולהגדיל את נתח השוק של החברה בפעילות התוצרת החקלאית מ/ אל ישראל.
 
פלדר ביקש לציין כי ימי העזיבה מנמל אשדוד – לקראת סוף השבוע – תוזמנו כך בייחוד בשל המחשבה על יצואני התוצרת החקלאית.
 
מנכ"ל מארסק ישראל ביקש להדגיש כי השירות יפעל גם לטובת סחר ביבוא וביצוא מול השוק המצרי כך שיהיה מדובר בשילוב של מטענים מישראל וממצרים אשר ישונעו לנמל הרוסי.
 
פלדר ציין כי החברה ערוכה היטב מבחינת ציוד לטובת הפעילות בקו השירות החדש והוסיף כי לחברת מארסק אחיזה מצוינת בשוק הרוסי עם נוכחות חזקה ועובדים מנוסים. 
 
השירות החדש והישיר אל/ מטורקיה יפעל "בטרנזיט טיים המהיר ביותר בשוק כיום", כך לדברי סטיב פלדר.
 
סבב הפקידה של השירות החדש הינו כדלקמן:
אשדוד – הידרפאשה – איזמיט – אמבארלי – אשדוד
 
והוא יפעל בשילוב השירות שבין אשדוד לפורט סעיד כך שהשירות ייתן מענה הן לשוק הטורקי והשוק המצרי בפעילות היבוא והיצוא. השירות השבועי יפעל באמצעות שתי אוניות בנפח של 1,200 TEU והוא יחל לפעול מאשדוד כבר השבוע.
 
כאמור, מארסק תספק את הטרנזיט טיים המהיר בין נמל אשדוד לשלושת נמלי איסטנבול כך שזמן ההפלגה ביבוא יהיה 2 ימים מנמל אמבארלי, 3 ימים מנמל איזמיט ו-4 ימים מנמל היידרפאשה.
 
מנכ"ל מארסק ישראל ביקש להדגיש כי השירות החדש בא לתת מענה לביקוש גדול ביבוא מצד הלקוחות והשילוב של השירות עם הפקידה בנמל פורט סעיד מהווה צעד הגיוני לטובת שיפור השירות, ומחזקת את אחיזתה של מארסק בסחר בין ישראל, טורקיה ומצרים.
 
פלדר הוסיף ומציין כי הוא מאמין שהשירות החדש אף יחזק את הפעילות מול אירופה וכי מדובר בצעד שהינו המשך לשיפור שמארסק מבצעת בפעילות הקווים שלה ב-18 החודשים האחרונים.
 
מנכ"ל מארסק ישראל הוסיף כי השירותים החדשים מצביעים על אמון חזק של החברה העולמית בשוק הישראלי, וזאת בהמשך להכנסת שירות ה-Euromed בסוף שנת 2008.