מארסק ליין: מוצר חדש יעניק עדיפות בהעלאת מטען לאונייה

השירות הכרוך בתשלום מבטיח ללקוח עדיפות בהעלאת המטען על האונייה והוא מוצע רק בזמן ה"בוקינג" ורק עבור אוניות הפועלות בקווי סחר בהם הביקוש עולה על הנפח המצוי


00:00 ,31.05.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

השירות הכרוך בתשלום מבטיח ללקוח עדיפות בהעלאת המטען על האונייה והוא מוצע רק בזמן ה"בוקינג" ורק עבור אוניות הפועלות בקווי סחר בהם הביקוש עולה על הנפח המצוי
 
חברת Maersk Line מודיעה על השקתו של מוצר חדש ומשודרג המאפשר ללקוחות להעלות מטען דחוף על אוניות החברה גם אם האונייה מסתמנת כמלאה לחלוטין. החברה מסרה כי היא מסוגלת לספק את השירות באמצעות שמירת מקום מראש למטענים בעלי עדיפות.
 
מחברת מארסק נמסר כי השירות, שזכה לשם Priority Product Upgrade, נועד לשמש לקוחות אשר אינם יכולים לקבל "לא" כתשובה עבור משלוחים דחופים מסוימים. השירות יושק בקווי סחר נבחרים ב-1 ביוני ובמהלך חודש יוני יוצג בקווי השירות המרכזיים של החברה.
 
מהחברה נמסר כי השירות הכרוך בתשלום מבטיח ללקוח עדיפות בהעלאת המטען על האונייה והוא מוצע רק בזמן ביצוע ההזמנה (ה"בוקינג") ורק עבור אוניות הפועלות בקווי סחר בהם הביקוש עולה על הנפח המצוי. מחיר השירות אינו קבוע והוא ייקבע על פי הביקוש בשוק ועל פי נפח המקום הפנוי באונייה.
 
ממארסק ליין נמסר עוד כי אם החברה אינה יכולה להעלות את המטען על האונייה המתוכננת היא תחזיר את עלות השירות ללקוח ותעניק לו את האופציה להטעין את המשלוח על אוניה אחרת של החברה תוך שדרוג חינם לשירות Priority Product Upgrade.
 
השירות החדש מציע הטבות משמעותיות בהם עדיפות בטעינת משלוח, הורדת הסיכון של איחורים במסירת המטען, חוסך בזמן (מבטל את הצורך לחפש אלטרנטיבות), מעניק ללקוח אפשרות להעניק עדיפות למטען שלו, מעניק ללקוח אפשרות לדעת באופן מיידי אם ניתן להעלות את המטען לאונייה אם לאו.
 
מחברת מארסק ליין נמסר עוד כי השירות הושק בזכות פניית לקוחות רבים לחברה. עוד נמסר ממארסק ליין כי החברה הינה חברת הספנות הגדולה הראשונה שמציעה את השירות הנ"ל ללקוחותיה.