מאיר תורג'מן נבחר ליו"ר ועד עובדי נמל חיפה

יו"ר הוועד המכהן נבחר שוב עם תמיכת 90 אחוז מהעובדים. תורג'מן: "מבחינתי קיבלנו אישור ותמיכה מוחלטת לקראת המאבקים שצפויים לנו בתקופה הקרובה"


00:00 ,13.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר הוועד המכהן נבחר שוב עם תמיכת 90 אחוז מהעובדים. תורג'מן: "מבחינתי קיבלנו אישור ותמיכה מוחלטת לקראת המאבקים שצפויים לנו בתקופה הקרובה"
 
ביום חמישי האחרון נערכו בנמל חיפה הבחירות לוועד העובדים בנמל חיפה. מאיר תורג'מן, יו"ר הוועד המכהן, נבחר שוב ליו"ר הוועד בתמיכה של 90 אחוז מהעובדים. בנוסף למאיר תורג'מן נבחרו גם חברי הוועד איציק בן שבת, איציק באוברג, שפיק מוסטפא ומשה (צ'יקו) שמול.
 
כזכור, בשבוע שעבר התקבלה החלטת ועדת השרים לענייני הפרטה להפריט את נמלי אשדוד וחיפה באמצעות מכירת מניות המדינה בשלבים. בתגובה לכך הבהיר ועד העובדים כי במידה ולא ייפתרו כל הנושאים שעומדים על הפרק ויובטח ביטחונם התעסוקתי של העובדים, תשובש פעילות הנמל מיד לאחר החגים.
 
מאיר תורג'מן, יו"ר הוועד הנבחר, אמר כי "העובדים בחרו דרך מעבר לבחירה הפרסונלית. מבחינתי, קיבלנו אישור ותמיכה מוחלטת לקראת המאבקים שצפויים לנו בתקופה הקרובה. כפי שהוכחנו אנחנו נמשיך להילחם על הזכויות ועל הביטחון התעסוקתי של כל עובדי הנמל. אני מלא תקווה כי שרי האוצר והתחבורה, כמו גם וועדות השרים למיניהם, יתפכחו בטרם החלטותיהם התמוהות תוך התעלמות מוחלטת מהעובדים יתורגמו לצעדים ארגוניים מצדנו ויובילו לעימות שבסופו התעשיינים, היבואנים, היצואנים והציבור כולו ישלמו את המחיר. כפי שאמרנו, במידה ולא יפתרו הנושאים השנויים במחלוקת, אנו לא נהסס לנקוט בעיצומים מיד לאחר החגים. ועד העובדים מחויב בראש ובראשונה לעובדי הנמל ולא נהסס לפעול בכל האמצעים העומדים ברשותנו בכדי להגן על זכויותינו ומקום עבודתנו".