לשכת סוכני המכס מחוז חיפה והצפון הודתה למנכ"ל צים על האופן בו טופלו המטענים במהלך המשבר האחרון בנמלי

מר יורם ארבל, יו"ר לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל חיפה והצפון, שיגר בשבוע שעבר מכתב אל מנכ"ל חברת צים, הד"ר יורם זבה, ובו הודה לו על האופן בה טיפלה חברת "צים" במטענים במהלך המשבר האחרון בנמלים.


00:00 ,30.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מר יורם ארבל, יו"ר לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל חיפה והצפון, שיגר בשבוע שעבר מכתב אל מנכ"ל חברת צים, הד"ר יורם זבה (בתמונה), ובו הודה לו על האופן בה טיפלה חברת "צים" במטענים במהלך המשבר האחרון בנמלים.

במכתבו, הודה מר ארבל על הטיפול המיוחד ויוצא-הדופן, לדבריו, של חברת צים בעת השביתה האחרונה של עובדי הנמלים ובזאת שקדמה לה. "יכולת להכריז על "תום מסע" כפי שעשו זאת חברות ספנות אחרות ולפרוק את המטענים המיועדים לארץ בנמלים השכנים. בעצם "הקרבתן" לימי המתנה נוספים, של האניות צים פנמה, צים ישראל כמו-גם צים ג'מייקה בשביתה הקודמת, תרמת רבות לחסכון כספי ולקיצור מועדי אספקת מטעני היבוא והיצוא", כתב.

מר ארבל הוסיף : "נכון וצודק יהיה, למרות טענות מסחריות לגיטימיות כאלו ואחרות אשר אפשר שיהיו לכל מי מאיתנו לחברת צים, כי הפעם הוכחתם נחרצות כי "יש על מי לסמוך". בהזדמנות זאת אבקשך להעביר את תודתי גם לצוותי מחלקות היבוא והיצוא של דיזנגוף, אשר השכילו לפעול בתנאי תוהו-ובהו שנוצרו עקב החזרת המטענים לארץ וחרף הצמצום במצבת העובדים סגרו פערים במהירות וביעילות".