לראשונה בתולדות נמל חיפה - המתנת אוניות מכולה בחורף שעה בלבד
לראשונה בתולדות נמל חיפה, ההמתנה הממוצעת לאניית מכולה, בחורף ינואר 2003, ירדה מ- 2.4 שעות עד לרמה של שעה אחת בלבד. עוד עולה מסיכומים תיפעוליים בנמל חיפה כי במהלך חודש ינואר 03 יחסית
00:00 ,25.02.2003
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי לראשונה בתולדות נמל חיפה, ההמתנה הממוצעת לאניית מכולה, בחורף ינואר 2003, ירדה מ- 2.4 שעות עד לרמה של שעה אחת בלבד. עוד עולה מסיכומים תיפעוליים בנמל חיפה כי במהלך חודש ינואר 03 יחסית לדצמבר 02, עלו מספר אוניות המכולה שפקדו את נמל חיפה מ 108 ל- 114, יותר מ- 5% . מספר המכולות שנפרקו עלה מ- 51 אלף ל- 53 אלף, כ- 4%.
כאמור, ההמתנה הממוצעת לאוניית מכולה ירדה מ- 2.4 שעות לשעה אחת בלבד. מנמל חיפה נמסר כי המתנה נמוכה זו מאפיינת את נמלי המכולה המודרניים בעולם, וכי המתנה נמוכה בחודשי החורף, מאפשרת לחברות הספנות חסכון ניכר וגמישות בשמירה על מועדי פקידה של נמלים בסבב העולמי שלהם. עוד צויין בהודעה כי ישנם נמלים הקונסים אוניות המאחרות להגיע.
מנהל הנמל, מנדי זלצמן אמר : "המתנה נמוכה נתאפשרה תודות למקצועיות של הנתבים ועובדי מחלקות הים והתפעול המתמודדים עם קשיי מזג אויר בהפעלת הכלים הימיים והעגורנים תוך מודעות שרות גבוהה. וכן תודות לעבודה התפעולית הנמרצת ביום הבחירות לכנסת. יחד עם זאת שעל מנת להמשיך ולקיים רמת שרות גבוהה זו יש לזרז את בניית נמל הכרמל בכדי להפוך את ההמתנה של שעה מהישג לנוהג".
כאמור, ההמתנה הממוצעת לאוניית מכולה ירדה מ- 2.4 שעות לשעה אחת בלבד. מנמל חיפה נמסר כי המתנה נמוכה זו מאפיינת את נמלי המכולה המודרניים בעולם, וכי המתנה נמוכה בחודשי החורף, מאפשרת לחברות הספנות חסכון ניכר וגמישות בשמירה על מועדי פקידה של נמלים בסבב העולמי שלהם. עוד צויין בהודעה כי ישנם נמלים הקונסים אוניות המאחרות להגיע.
מנהל הנמל, מנדי זלצמן אמר : "המתנה נמוכה נתאפשרה תודות למקצועיות של הנתבים ועובדי מחלקות הים והתפעול המתמודדים עם קשיי מזג אויר בהפעלת הכלים הימיים והעגורנים תוך מודעות שרות גבוהה. וכן תודות לעבודה התפעולית הנמרצת ביום הבחירות לכנסת. יחד עם זאת שעל מנת להמשיך ולקיים רמת שרות גבוהה זו יש לזרז את בניית נמל הכרמל בכדי להפוך את ההמתנה של שעה מהישג לנוהג".
עשוי לעניין אותך
24.02.2003
שיחות בין אנשי עסקים ישראלים ופלשתינאים באיסטנבול במהלך סוף השבוע
24.02.2003
אלאלוף: שידרוג השירות באדריאטי ע"י פקידה שבועית בימים קבועים
23.02.2003
צים משפרת השירות ישראל/ טורקיה/ ישראל
23.02.2003
UPS עוברת לטכנולוגיית Wireless
23.02.2003
ב- Standard & Poor's קבעו: דירוג האשראי של רשות הנמלים והרכבות - ברמה הגבוהה בישראל
23.02.2003
פרוייקט המכשיר מובטלי היי-טק להוראת מקצועות מדעיים וטכנולוגיים