לוסי בורכרד צופה גידול בפעילותה מ/אל נמלי פורטוגל

מנכ"ל חברת לוסי בורכרד ספנות בע"מ, גל תורן, צופה גידול משמעותי בהיקף הפעילות של חברתו מ/אל נמלי פורטוגל. תורן מסתמך בהערכתו על העובדה שצים ואלרמן, במסגרת השירות המשותף שלהן בסחר מ/אל נמלי החוף המערבי של אנגליה, תפסקנה לפקוד את נמלי פורטוגל בפקידה ישירה הח


00:00 ,24.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
הגידול הצפוי נובע מההחלטה של צים ואלרמן לשנות את סבב הפקידות בנמלים, במסגרת השירות לחוף המערבי של אנגליה, ולבטל את הפקידה בנמלי פורטוגל

מנכ"ל חברת לוסי בורכרד ספנות בע"מ, גל תורן, צופה גידול בהיקף הפעילות של חברתו מ/אל נמלי פורטוגל.
 
תורן מסתמך בהערכתו על העובדה שצים ואלרמן, במסגרת השירות המשותף שלהן בסחר מ/אל נמלי החוף המערבי של אנגליה, תפסקנה לפקוד את נמלי פורטוגל בפקידה ישירה החל מה- 15 ביוני, מה שיותיר, לדבריו של תורן, רק את לוסי בורכרד שתמשיך ותספק שירותי פקידה ישירים בנמלי פורטוגל.

תורן ציין כי צים ואלרמן החליטו לבטל את הפקידה הישירה, במסגרת השירות למערב אנגליה, בנמלי מלטה ופיראוס גם כן. לדבריו, לוסי בורכרד, אשר מעניקה שירות אמין בקו לחוף המערבי של אנגליה, אירלנד ופורטוגל, לאורך שנים רבות, תצא נשכרת נוכח העובדה שצים ואלרמן מסיימות את פקידתן הישירה בנמלי פורטוגל, לטובת יעדים אחרים, שכן לוסי בורכרד תמשיך לשרת את נמלי פורטוגל בפקידה ישירה.

חברת לוסי בורכרד מפעילה בקו לחוף המערבי של אנגליה כ- 5 אניות מכולה והן פוקדות את הנמלים של ליברפול – דאבלין – קרדיף – לייקסוס – ליסבון – אשדוד – חיפה – מרסין – סלרנו – לייקסוס – ליברפול.