לוסי בורכרד פרקה בהצלחה מטען כבד ומסובך עבור חברת חשמל

האוניה Jumbo Challenger של חברת Jumbo Shipping פרקה בהצלחה בנמל אשדוד, מטען כבד ומסובך לטעינה ופריקה. המטען הוא של חב' חשמל לצורך התקנה בתחנת הכח גזר 4 באשדוד. המטען היה בערך של כ-35 מיליון יורו וכלל סה"כ 1230 טון בנפח של כ- 2900 ממ"ק. בין היחידות שפורקו


00:00 ,22.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת לוסי בורכרד נמסר : " הובלה זו הינה נדבך נוסף בשירותי ההובלה שהחברה מציעה ללקוחותיה "

האוניה Jumbo Challenger של חברת Jumbo Shipping פרקה בהצלחה בנמל אשדוד, מטען כבד ומסובך לטעינה ופריקה. המטען הוא של חב' חשמל לצורך התקנה בתחנת הכח גזר 4 באשדוד. המטען היה בערך של כ-35 מיליון יורו וכלל סה"כ 1230 טון בנפח של כ- 2900 ממ"ק. בין היחידות שפורקו היתה טורבינה במשקל 308 טון.

המטען יוצר ע"י חברת Siemens הגרמנית שלה ניסיון רב ביצור תחנות כח חשמליות.

הפעם, אופן פריקת המטען היה שונה במקצת מפעמים קודמות, תחילה היה צריך לבצע עיתוק של 3 יח' כבדות, 70 טון, 52 טון, ויח' של 38 מ' אורך מהסיפון העליון לרציף (המיועדים לפריקה בנמל אחר) להזיז את האוניה בהמשך הרציף לפריקת המטען לוסי בורכרד פרקה בהצלחה מטען כבד ומסובך עבור חברת חשמלהאשדודי ולאחר מכן להחזירה לטעינת היח' הנ"ל.

מחברת לוסי בורכרד נמסר כי האוניה Jumbo Challenger הינה אוניה "חכמה" מסוג D-CLASS בצי האוניות של Jumbo Shipping , בעלת שני מנופים בעלי כושר הנפה של 500 טון כל אחד, יחדיו 1000 טון. לאוניה מערכת ניטול מיוחדת לאיזון עצמי הכוללת גם Stabilizer שהינו מיכל הצפה מיוחד המתחבר לאוניה בצידו הנגדי של צד הפריקה ומשמש "כמשקל נגדי" למטען הכבד.לוסי בורכרד פרקה בהצלחה מטען כבד ומסובך עבור חברת חשמל

חברת Jumbo Shippingהינה מהמובילות בעולם להובלת ציוד כבד ומטען חריג. לחברה צי של 12 אוניות המסוגלות להוביל מטענים וציוד במשקל הנפה של 1600 טון ליחידה.

חברת לוסי בורכרד ספנות בע"מ הינה נציגת Jumbo Shipping בישראל.