לוסי בורכרד הובילה בהצלחה מטען כבד ומסובך עבור חברת חשמל

מחברת לוסי בורכרד נמסר כי האוניה Jumbo Spirit, של חברת Jumbo Shipping, פרקה בשבוע שעבר בהצלחה בנמל אשדוד, מטען כבד ומסובך לטעינה ופריקה. המטען הוא של חברת חשמל והוא נועד לצורך התקנה בתחנת הכוח גזר 3 באשדוד


00:00 ,30.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת לוסי בורכרד נמסר כי האוניה Jumbo Spirit, של חברת Jumbo Shipping, פרקה בשבוע שעבר בהצלחה בנמל אשדוד, מטען כבד ומסובך לטעינה ופריקה. המטען הוא של חברת חשמל והוא נועד לצורך התקנה בתחנת הכוח גזר 3 באשדוד.

המטען היה בערך של כ- 35 מיליון איורו וכלל סה"כ 182 יחידות, בנפח של 2190 ממ"ק. בין היחידות שפורקו היו: גנרטור במשקל של 345 טון, טורבינה במשקל של 195 טון, טורבינה במשקל של 49 טון, יחידת הנעה במשקל של 38 טון. המטען יוצר ע"י חברת Siemens הגרמנית, שלה ניסיון רב ביצור תחנות כוח חשמליות.

לוסי בורכרד הובילה בהצלחה מטען כבד ומסובך עבור חברת חשמלהאוניה Jumbo Spirit הינה אוניה "חכמה" מסוגClass – Gבמסגרת צי האוניות של Jumbo Shipping והיא בעלת שני מנופים בעלי כושר הנפה של 500 טון יחדיו. לאוניה מערכת ניטול מיוחדת לאיזון עצמי הכוללת גם Stabilizer שהינו מיכל הצפה מיוחד המתחבר לאוניה בצידו הנגדי של צד הפריקה ומשמש "כמשקל נגדי" למטען הכבד.

 
 
חברת Jumbo Shipping הינה מהמובילות בעולם להובלת ציוד כבד ומטען חריג. לחברה צי של 12 אוניות המסוגלות להוביל מטענים וציוד במשקל הנפה של 1600 טון ליחידה.

לוסי בורכרד הובילה בהצלחה מטען כבד ומסובך עבור חברת חשמלמקורות בחברת לוסי בורכרד ספנות בע"מ מוסרים כי הובלה זו הנה נידבך נוסף במיגוון שירותי ההובלה שהחברה מציעה ללקוחותיה.

 חברת לוסי בורכרד ספנות בע"מ משמשת כנציגת Jumbo Shipping בישראל.