קבוצת גדות זכתה בהכרה בינלאומית מ-EcoVadis

הפלטפורמה המובילה בעולם לדירוג ביצועי קיימות של חברות, EcoVadis, העניקה לקבוצת גדות את מדליית הארד היוקרתית, עובדה הממקמת אותה בשורה אחת עם מובילות התעשייה העולמיות. מנכ״ל קבוצת גדות, עופר לינצ׳בסקי: מחויבים לשיפור מתמיד ושואפים להשיג דירוגים גבוהים


08:34 ,25.08.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת גדות הישראלית העוסקת בתחום הפצת הכימיקלים והשירותים הלוגיסטיים, השיגה לאחרונה הכרה בינלאומית משמעותית בתחום הקיימות והאחריות התאגידית. EcoVadis, הפלטפורמה המובילה בעולם לדירוג ביצועי קיימות של חברות, העניקה לקבוצת גדות את מדליית הארד היוקרתית, עובדה הממקמת אותה בשורה אחת עם מובילות התעשייה העולמיות.

 

הישג מרשים זה מציב את קבוצת גדות עם ציון הגבוה מ-81% מבין אלפי החברות שהוערכו על ידי EcoVadis. הדירוג המכובד מתבסס על הערכה מקיפה של ביצועי החברה במגוון תחומים כולל קיימות סביבתית, אתיקה עסקית, ניהול משאבי אנוש ורכש אחראי.

 

מנכ״ל קבוצת גדות, עופר לינצ׳בסקי אמר בתגובה להישג: ״ההכרה הבינלאומית הזו היא עדות חזקה למחויבות העמוקה שלנו לערכי הקיימות והאחריות התאגידית. היא משקפת את המאמצים שלנו לשלב שיקולים סביבתיים וחברתיים בכל היבט של פעילותנו. עם זאת, אנו רואים בכך רק שלב בדרך. אנו מחויבים לשיפור מתמיד ושואפים להשיג דירוגים גבוהים עוד יותר בעתיד, תוך הצבת רף חדש למצוינות בתעשייה״. 

 

מקבוצת גדות נמסר כי ההכרה מ-EcoVadis מחזקת את מעמדה כמובילה בתחום הקיימות בישראל, באירופה ובזירה הבינלאומית. ״החברה מתכננת להמשיך ולהשקיע משאבים ניכרים בפיתוח יוזמות חדשניות לקידום קיימות, תוך שיתוף פעולה עם לקוחות, ספקים ובעלי עניין נוספים לקידום פרקטיקות בנות-קיימא בכל שרשרת הערך ורואה בהישג זה תמריץ נוסף להמשיך ולחתור למצוינות, ולהוות דוגמה לחברות אחרות בישראל ובעולם בתחום הקיימות והאחריות הסביבתית״.