קבוצת גדות השתתפה בכנס הפטרוכימיה המוביל באירופה

המשלחת הגדולה הגיעה עם נוכחות מרשימה עם נציגים מכל סניפי הקבוצה: ישראל, בלגיה, גרמניה והולנד. הקבוצה הציגה בכנס לספקים את היכולות והתשתיות הרבות של הקבוצה: הטרמינלים בחיפה ובבלגיה, חברת CHEMSHIP, וזאת לצד הזכייה במכרז נמל חיפה יחד עם קבוצת אדאני


12:13 ,28.09.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת גדות השתתפה בכנס הפטרוכימיה הגדול ביותר באירופה שהתקיים השבוע בווינה בנוכחות  מעל ל-2,000 ספקים בתחומי הספנות, שירותי אופרציה ולוגיסטיקה וכימיקלים מכל העולם.

 

חברות כמו SASOL, CEPCA, Exxon mobile, Celanese הם רק חלק קטן מהספקים איתם נפגשו נציגי קבוצת גדות על מנת להביא את מיטב הכימיקלים והשמנים לתעשייה הישראלית. מרבית הפגישות כללו פיתוחים של חומרים חדשים כגון: מונע אבק, שמנים וחומרים ירוקים לתעשיית הכימיה בישראל.

 

המשלחת הגדולה הגיעה עם נוכחות מרשימה עם נציגים מכל סניפי הקבוצה: ישראל, בלגיה, גרמניה והולנד. הקבוצה הציגה בכנס לספקים את היכולות והתשתיות הרבות של הקבוצה: הטרמינלים בחיפה ובבלגיה, חברת הספנות CHEMSHIP, יכולות הייצור והשינוע באירופה ובישראל, וזאת לצד הזכייה במכרז נמל חיפה יחד עם קבוצת אדאני ושאר הרכישות שביצעה הקבוצה בשנה האחרונה.

 

ניר נחאייסי, מנכ״ל חטיבת הכימיקלים, מסר: ״קבוצת גדות ממשיכה לייצר ולשמר קשרים בינלאומיים עם הספקים הגדולים בעולם בכדי להוביל את תעשיית הכימיקלים בישראל למקום של חדשנות, זמינות ושירות ברמה הגבוהה ביותר״.