יוזמה של עובד נמל הביאה לחסכון שנתי של 110,000 ש"ח

בחודשים האחרונים מיושמת בנמל אשדוד הצעת ייעול שהוגשה על ידי שרגא קריגל, חשמלאי מנופים בנמל איתן. קריגל הציע להתקין בעגורנים מתקן לבדיקת כבל ספריידר, שכן עד יישום מערכת זו היה קושי באיתור מיקומי תקלות ולאבחן אם מקור הבעייה טמון בספריידר עצמו או בכבל ההזנה


00:00 ,18.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

בחודשים האחרונים מיושמת בנמל אשדוד הצעת ייעול שהוגשה על ידי שרגא קריגל, חשמלאי מנופים בנמל איתן. קריגל הציע להתקין בעגורנים מתקן לבדיקת כבל ספריידר, שכן עד יישום מערכת זו היה קושי באיתור מיקומי תקלות ולאבחן אם מקור הבעייה טמון בספריידר עצמו או בכבל ההזנה המחובר אליו.
 
כעת מהווה המתקן כמעיין "קופסת ביקורת", המשפרת את איתור מיקום התקלה, מאפשרת תיקון מהיר יותר ומקצרת באופן משמעותי את זמני השבתת העגורנים. מהנהלת הנמל נמסר שכתוצאה מכך, הלקוחות זוכים לשירות יעיל וטוב יותר ברציפי המכולות. המתקן משמש לעגורני גשר ברציף 7, לעגורני השער בערוגות A, B, C, לעגורני שער מדגם R.T.G ולעגורני הגשר ברציף 23.
 
בנמל ציינו שבהיבט הפיננסי, מדובר בחסכון שנתי ישיר של למעלה מ- 110,000 ₪ עבור חברת נמל אשדוד. כתוצאה מכך הוחלט לתגמל את קריגל כספית והוא קיבל מגן הוקרה ותעודת הערכה.