יוזמה משותפת לחברות Safmarine/Unicorn

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Safmarine מטעמה, נמסר כי החברות Safmarine Container Lines N.V. (Safmarine) ו- Grindrod Limitedהודיעו ביום 13 ביוני 2002 על יוזמה משותפת בקו להובלת מטענים בסחר החופי באפריקה.


00:00 ,22.06.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Safmarine מטעמה, נמסר כי החברות Safmarine Container Lines N.V. (Safmarine) ו-  Grindrod Limitedהודיעו ביום 13 ביוני 2002 על יוזמה משותפת בקו להובלת מטענים בסחר החופי באפריקה.
 
היוזמה המשותפת הנקראת - Unifeeder (Pty) Limited נוסדה בכדי לשפר את השרות לאזור ה-  Sub-Saharan Africa. החברה החדשה תתחיל בפעולותיה לאחר קבלת ההסמכות הדרושות.
 
מר Jan Scheck מנהל אזור אפריקה ב- Safmarineמסביר כי ביחד יש לשתי החברות ניסיון רב יותר במתן פתרונות לוגיסטיים המותאמים ללקוח, באזור של קוי סחר החופים של אפריקה, כמו גם שינוע אינטרמודלי ל/מ יעדים יבשתיים מרכזיים באזור. מוסיף ואומר מר Jan Scheck  כי בעזרת שילוב הכוחות של שתי החברות ליזמה משותפת אחת ניתן להגיע לשרות טוב יותר ללקוחות הקיימים וללקוחות חדשים.
 
מר Ivan Clark,  מנהלה של Grindrod Limited, אמר : "היוזמה המשותפת החדשה, אשר תכסה את אזור החוף בין Luanda באנגולה ו-  Mombasa בקניה מהווה התפתחות מרגשת עבור חברת Grindrod Limited שמדגישה את מחוייבותה לאזור זה. החברה משרתת את סחר החופים של אפריקה יותר מ-60 שנה ורואה בהתקשרות עם Safmarine אפשרות להעצים את השרות".
 
החברה החדשה תשווק השרות באופן עצמאי תחת השמות המסחריים Lines  Unicorn ו-  Unifeeder, ותמשיך להציע שרות של אוניות הזנה לסחר הבינלאומי של נמלי האזור.
 
מר Dave Rennie המנהל הכללי של Unicorn Lines יעמוד בראש המיזם המשותף וינהל אותו ממקום מושבו בדרבן.
 
אודות Safmarine :
Safmarine הינה חברה המנוהלת באופן עצמאי, והחברה בקבוצת החברות של A.P. Moller Group מדנמרק. ההשקעה החדשה הנ"ל ב- Unifeeder (Pty) Limitedמאפיינת את מדיניות ההשקעות שלה ואת האמון בדרום אפריקה. השקעות קודמות של A.P. Moller Group כללו שרותי ספנות, מסופי ניטול למטענים ביבשה, מחסנים וסחר ימי.
 
אודות Unicorn Liner Division :
Unicorn's liner division  הינה מחלקה בחברת הספנות Grindrod אשר העסקה המשותפת שלה עם חברת Safmarine כוללת רק את אניות המכולות בסחר החופים של אפריקה, בעוד עסקי הספנות של Grindrod הנקראים "Unicorn Shipping" ממשיכים להתקיים כחברות בת תחת חברת Grindrod Limited. שאר שרותי הספנות של קבוצת Grindrod ישארו ללא שינוי ויתפקדו כבעבר.