יו"ר ועד עובדי נמל חיפה: מגנה את הצעת האוצר לעובדי הנמלים

דודו פרץ יו"ר ועד עובדי הנמלים בחיפה מגנה את הצעת האוצר, בניסיונם ל"פתות" את עובדי הנמלים בהטבות בשווי של 130 אלף שקל. "אף נציג של האוצר לא דיבר אתנו על ההצעה הזאת, אנו קראנו אותה בעתון, בעינינו ההצעה בזויה ואינה עונה על צרכינו"


00:00 ,05.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
דודו פרץ יו"ר ועד עובדי הנמלים בחיפה מגנה את הצעת האוצר, בניסיונו ל"פתות" את עובדי הנמלים בהטבות בשווי של 130 אלף שקל

דודו פרץ יו"ר ועד עובדי הנמלים בחיפה מגנה את הצעת האוצר, בניסיונם ל"פתות" את עובדי הנמלים בהטבות בשווי של 130 אלף שקל. "אף נציג של האוצר לא דיבר אתנו על ההצעה הזאת, אנו קראנו אותה בעתון, בעינינו ההצעה בזויה ואינה עונה על צרכינו".

עובדי הנמלים המומים ואינם מבינים את התחשיב של האוצר המעריך כל נמל בהנפקה בשווי של 3 מליארד שקלים, לטענתם התחשיב מוטעה ואינו מקשף את הערך בפועל והם מבקשים לראות את התחשיב ולבדוק אותו.

העובדים החליטו להמתין להצעה ריאלית מהאוצר, מר פרץ מסביר "יש לנו זמן, בשבוע שעבר האוצר הציע לנו 17 אלף ₪, השבוע הוא מציע לנו 130 אלף ₪ ואולי בשבוע הבא הם יציעו לנו הצעה הגיונית. האוצר גם צריך להבין כי הצעת המניות לא מסנוורת אותנו והיא טרם אושרה על ידינו".

דודו פרץ מציין כי "העובדים לא רוצים לשבות אף אחד לא ירוויח מפעולה כזאת, אבל אם לא תהיה ברירה אנו נאלץ לנקוט בצעד זה. כך גם המליץ לי השבוע, אייל גבאי הממונה על החברות, כאשר פגשתי אותו במלון השרון בהרצליה. על פי נסיונו "רק כך נוכל לאלץ את האוצר לאשר את המענקים".

מר פרץ מוסיף "התרגיל שעשה שר האוצר לעובדי הנמלים על פני העיתון, מבטא את חוסר הרצינות שלו ליציבות הפיננסית של עובדי הנמל. לא מדובר כאן בתאוות בצע אלא בדרישה אלמטרית שלנו לפרנס את המשפחה שלנו בכבוד. האוצר צריך לקחת בחשבון את הרצון שלנו לשצור על הבית של עובדי הנמל, את ההפסד העתידי שלנו, את הצורך הבסיסי שלנו בתעסוקה עתידית וברצון שלנו להמשיך לחיות בכבוד".

מהאוצר נמסר בתגובה לידיעה כי אינם מוכנים להתייחס לפרטים או לשיחות תוך כדי המשא ומתן.