יו"ר ועד עובדי נמל חיפה דודו פרץ: "ארכה של שבועיים לא תאפשר את גיבוש ההסכם"

בית הדין לעבודה נתן אתמול ארכה של שבועיים לגיבוש הסכם בין ועדי העובדים בנמלים לבין האוצר. דודו פרץ, יו"ר ועד עובדי נמל חיפה אומר: "הארכה שניתנה לנו לא תספיק לכתיבת ההסכם עקב הפערים הרבים שמצויים בינינו לבין האוצר"


00:00 ,09.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בית הדין לעבודה נתן אתמול ארכה של שבועיים לגיבוש הסכם בין ועדי העובדים בנמלים לבין האוצר. דודו פרץ, יו"ר ועד עובדי נמל חיפה אומר: "הארכה שניתנה לנו לא תספיק לכתיבת ההסכם עקב הפערים הרבים שמצויים בינינו לבין האוצר".

ועד עובדי נמל חיפה דבק בעקרונות שהושגו בשנת 2001 – המבקשים להפוך את הנמלים לחברות בת, תחת רשות הנמלים, ולא תחת חברות ממשלתיות. "עובדי הנמל דורשים מהאוצר לקיים את הבטחות השכר משנת 2001 ולקבל את אשר מגיע להם ולא להתנות את ההבטחות בדרישות נוספות וחדשות", אמר.

דודו פרץ מציין: "אנו עדיין מבקשים לעצמנו בטחון תעסוקתי ואיתנות פיננסית ועד שלא ייתנו לנו פתרונות ותשובות לצרכינו הבסיסיים, לא נוכל להסכים על דבר. עד שלא נבין את ההשלכות ואת המסלול אותו האוצר רוצה לקחת אותנו, לא נוכל לתת תשובות יישומיות לבעיה. אנחנו אמנם מתקדמים בצעדים קטנים, אבל הנושא גדול ומסובך ועלינו ללמוד את כל דרישות האוצר".

מהאוצר נמסר בתגובה לידיעה כי אינם מוכנים להתייחס לפרטים או התבטאויות תוך כדי המשא ומתן.