יאנג מינג משפרת את שירותיה מהמזרח ומצפון אירופה לישראל

מסוכנות קונמרט, המייצגת בישראל את חברת יאנג מינג, נמסר כי השינויים נובעים בשל הביקוש ההולך וגדל של נפח המטענים לאזור ובשל האמון הרב של חברת יאנג מינג בשוק הישראלי


00:00 ,11.04.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

 במסגרת ההיערכות של החברה לשנת 2010 החליטה יאנג מינג לבצע מספר שינויים במערך השירותים שלה מנמלי המזרח רחוק לים התיכון ומנמלי צפון אירופה.
 
מסוכנות קונמרט, המייצגת את חברת יאנג מינג בישראל, נמסר כי במסגרת השינויים שירות ה-MD1 מהמזרח הרחוק משנה גירסה לשירות MD2. שינויים אלו נובעים בעיקר בשל הביקוש ההולך וגדל של נפח המטענים לאזור ובשל האמון הרב של חברת יאנג מינג בשוק הישראלי.
 
בקו החדש תתווסף פקידה ישירה נוספת בנמל קאושיונג בטאיוואן, שהוא נמל הבית של יאנג מינג. מסוכנות קונמרט נמסר כי מדובר בתוספת מהותית וחשובה הנותנת ליאנג מינג יתרון שירותי נוסף וייחודי.
 
מסלול הקו השבועי שיפקוד ישירות את נמל אשדוד הינו ביבוא:
 
שנגחאי – נינגבו – קסיאמן – קאושיונג – ינטיאן – סינגפור - פורט סעיד - אשדוד
 
ואילו ביצוא השירות יפעל כדלקמן:
 
אשדוד – גנואה – ליבורנו – פוס - פורט סעיד – סינגפור – הונג קונג – שנגחאי -  נינגבו – קסיאמן - קאושיונג
 
האוניות תפקודנה את נמל אשדוד ביום קבוע בשבוע.
 
עוד נמסר מסוכנות קונמרט כי לקוחות החברה הנמצאים בצפון הארץ יוכלו לקבל את המכולות שלהם באמצעות הרכבת היישר לחיפה. לדברי קונמרט, השירות החדש ישפר בכ-5 ימים את משך הזמן של הגעת המכולות לחיפה.
 
עוד נמסר מקונמרט כי מנמלי צפון אירופה, הקווים אף הם משתדרגים ומעתה נוכל להציע יותר מקום בשירותים אלו לנמלי הארץ. המטענים יגיעו על גבי שירותי ה-NE4 דרך נמל פורט סעיד באמצעות אוניות ההזנה הייעודיות של יאנג מינג, העונות לשם YM Inception ו-YM Increment.