טירן מכניסה את ה-E-COMMERCE לשימוש לקוחותיה

בסוף חודש ינואר קיימה חברת טירן שיפינג, נציגת P&O Nedlloyd בישראל, מפגש עם מרבית חברות השילוח המובילות ועמילי המכס הגדולים בנושא ה- E-COMMERCE. המפגש, שנמשך יומיים ונערך ב- 3 מחזורים, כלל הדרכה ובמהלכו סופקה תוכנה ייחודית המאפשרת לבצע שורה ארוכה של פעולות


00:00 ,02.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בסוף חודש ינואר קיימה חברת טירן שיפינג אג'נסיס 2000 בע"מ, נציגת P&O Nedlloydבישראל, מפגש עם מרבית חברות השילוח המובילות ועמילי המכס הגדולים בנושא ה- E-COMMERCE. המפגש, שנמשך יומיים ונערך ב- 3 מחזורים, כלל הדרכה ובמהלכו סופקה תוכנה ייחודית המאפשרת לבצע שורה ארוכה של פעולות באופן אלקטרוני.
 
המערכת החדשה, המיושמת אצל סוכני P&O Nedlloyd בעולם, מעודדת משלחים ועמילי מכס לעשות שימוש ב-E-COMMERCE, מה שמאפשר הצגת נתונים בשקיפות מלאה ללקוח ומאפשר ביצוע פעולות כמו Booking, הוראות טעינה, הדפסת שטר מטען, ממשרדיהם. המערכת מציעה יתרונות רבים וביניהם מניעת שגיאות, חסכון בכח אדם ובעלויות, כשהעבודה של הלקוח מול טירן מתבצעת באמצעות מחשבו האישי של הלקוח, ללא צורך להגיע פיזית למשרדי טירן.
 
באמצעות המערכת החדשה הלקוח מקבל, און ליין, את מיקום האניה בכל רגע נתון ובאפשרותו לבצע מעקב אחר המכולה עפ"י שטר המטען ומספר המכולה. בנוסף לביצוע פעולות של  Booking והצהרת הטעינה, המערכת מאפשרת גם לבצע הנפקת שטרי מטען (לאותם משלחים שיהיה להם הסדר כספי מול P&O Nedlloyd).
 
השימוש ב-E-COMMERCE ניתן בשלושה אופנים. הראשון, באמצעות מערכת האינטרנט של P&O Nedlloyd. השני, באמצעות תוכנה שסופקה על ידי טירן שיפינג אג'נסיס, נציגת P&O Nedlloyd. והשלישית, באמצעות מערכת INTTRA- מערכת בו משתתפות מספר חברות ספנות גדולות ובהן P&O Nedlloyd.
 
חיים אביעוז, מנכ"ל חברת טירן, ציין כי מספר משלחים כבר החלו לעבוד במסגרת ה-E-COMMERCE עם P&O Nedlloyd, כולל הדפסת שטרי מטען, והחברה מעודדת חברות נוספות, תוך הדרכה נוספת, להכנס למערכת.
 
לדבריו, ישנה כוונה נוספת והיא להמשיך ולפתח עבור אותם משלחים ישראליים מערכות EDI (ללא ניירת) שתאפשר להם חיבור מהמערכת שלהם למערכת P&O Nedlloyd באמצעות ה-EDI, ונושא זה נמצא בדיון ובכוונת פיתוח.