טירן: חברת LIBRA משדרגת השרות מ/אל החוף המזרחי של דרום אמריקה

מחברת טירן שיפינג, הסוכנים הכלליים של חברת LIBRA בישראל, נמסר כי לאחר שינויים אשר חלו בקונסורציום הנקרא SIRIUS, המקשר את החוף המזרחי של דרום אמריקה לים התיכון ובחזרה, יפעלו בקו 6 אוניות מכולה עם קיבולת של TEU 2500 לאוניה


00:00 ,27.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מחברת טירן שיפינג, הסוכנים הכלליים של חברת LIBRA בישראל, נמסר כי לאחר שינויים אשר חלו בקונסורציום הנקרא SIRIUS, המקשר את החוף המזרחי של דרום אמריקה לים התיכון ובחזרה, יפעלו בקו 6 אוניות מכולה עם קיבולת של TEU 2500 לאוניה, אשר יציעו ללקוחות שרות שבועי דרך נמל ולנסיה בספרד מ/אל הנמלים Rio De Janeiro, Sao Francisco Do Sul, Salvador, Paranagua, Rio Grande,Santos, כולם בברזיל, וכן לנמלי Montevideo (אורוגוואי) ו-Buenos Aires ׁ(ארגנטינה) וכמו כןAsuncion (פרגוואי, דרך Buenos Aires).

עוד נמסר כי לקו החדש תספק חברת CGM CMA כ- 3 אוניות, חברת LIBRA 2 אוניות, וחברת צים אוניה אחת. מטירן שיפינג מדגישים כי החלוקה הזו מעניקה ל- LIBRA יותר מ-33% אלוקציה, דבר המאפשר לה לתת מענה לכל לקוחותיה.

טירן: חברת LIBRA משדרגת השרות מ/אל החוף המזרחי של דרום אמריקהבנוסף לנמלים הנ"ל, פוקדת חברת LIBRA, בשרות אחר שהיא מפעילה, את הנמלים Mar Del Plata ואת Bahia Blanca, אשר דרכם משונעות מכולות קירור. מטירן שיפינג נמסר כי לחברת LIBRA כמות מספקת של מכולות קירור, המשונעות כאמור דרך נמל ולנסיה ומשם באמצעות שני קווי הזנה הפועלים לארץ.

"שירות זה נותן זמן הפלגה מצוין למכולות קירור מברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי לישראל. בשירות לדרום אמריקה מציעה החברה מחירי הובלה ברי תחרות עם זמני הפלגה קצרים", ציין מקור בחברה.