טורניר כדורגל בינלאומי לילדים על אוניית קרוזים

הטורניר, שנערך בחסות פיפ"א, ייערך על גבי סיפונה של אוניית ליברטי אוף זה סיז בהשתתפות אלף כדורגלנים צעירים מכל רחבי העולם


00:00 ,26.04.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

הטורניר, שנערך בחסות פיפ"א, ייערך על גבי סיפונה של אוניית ליברטי אוף זה סיז בהשתתפות אלף כדורגלנים צעירים מכל רחבי העולם
 
1,000 כדורגלנים צעירים מכל רחבי העולם ישתתפו בטורניר הכדורגל הראשון, שייערך אי פעם על אונייה. "טורניר המונדיאליטו השט", שהנו פרי הסכם שנחתם לאחרונה בין חברת הקרוזים הענקית "רויאל קאריביין" ובית הספר הבינלאומי לכדורגל של שחקן העבר המפורסם ריקארדו גודויי, יערך בחודש יוני 2011 על אוניית הקרוזים הענקית "ליברטי אוף דה סיז" של חברת רויאל קאריביין.
 
ביה"ס הבינלאומי לכדורגל של ריקארדו גודויי מארגן מדי שנה, מזה 17 שנים, בחסות פיפ"א, טורניר כדורגל בינלאומי לקבוצות ילדים השייכות למחלקות הילדים של מועדוני הכדורגל המפורסמים והטובים ביותר מכל העולם לגילאי 7-14, ביניהן: אייאקס, מילאן, אינטר מילאנו, מנצ'סטר סיטי, ספארטק מוסקבה, בנפיקה, ספוטינג ליסבון, ריאל מדריד, וולנסיה, באייר מינכן וקבוצות מדרום אמריקה כמו וסקו דה גמה, פלאמנגו, ובוקה גו'ניורס.
 
הטורניר הידוע בשם "מונדיאליטו" מהווה את אליפות העולם הלא רשמית על תואר נבחרת הילדים הטובה ביותר בעולם. כמה מכוכבי הכדורגל הגדולים והידועים היום כמו איקר קאסילאס, מאנוצ'ו גונזאלבש ופרננדו גאגו, הנם רק כמה מהשחקנים שהשתתפו כילדים בטורנירים אלה.
 
"הסכם זה שנחתם ל-4 שנים, מהווה תחילתו של שיתוף פעולה מרגש, ומהווה הוכחה נוספת לכך שהרויאל קאריביין היא גוף מוביל בתעשיית הקרוזים המציע אפשרויות ייחודיות לחופשה משפחתית", מסר אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה שרותי תיירות, נציגה בלעדית של רויאל קאריביין בישראל.
 
ה"טורניר השט" שיתחיל ב- 25 ביוני 2011, עת האוניה תפליג מנמל ברצלונה, יימשך 7 ימים במימי הים התיכון, כאשר רוב המשחקים יתקיימו על מגרש הספורט הענק שבסיפון האונייה וכמה מהם יערכו בנמלים בהן האונייה תעגון, כמו טולון בצרפת ונאפולי באיטליה.